Gå til innhold

Kjøp av bilstereo - Fastback

Ranger emnet

iskrem

Anbefalte innlegg

På mitt rom har jeg allerede CV! CLS-215 med 2 x 2800w forsterkere. Så vil gjerne ha noe som spiller høyt i bilen også. Tenkte først på CV! bilstereo og Stroker PRO. Men de Stroker'ne er faen meg dyre altså og har "utgått" (finner dem ikke til salgs noen steder i Norge).

Er det noen som har noen forslag? Jeg tenkte litt på Blaupunkt også, men jeg er ikke så kjent innenfor bilstereo verdenen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Out of stock. Dessuten så tror jeg kanskje jeg vil ha 2 x 12" istedet for en 15". Blir dyrt og handle fra USA når det gjelder sånne varer, de er jo så tunge. Koster vel sikkert like mye å sende dem som det koster å kjøpe. :P

Hva med suber fra Orion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvorfor ikke gå for Ground Zero subber?

17106-Ground_Zero_GZPW12SPL.jpg

Ground Zero GZPW 12SPL 6500W RMS 1+1 ohm som sikkert "knuser" det meste på markedet.

Jeg kan skaffe de for 6200 kr stykket :)

* diameter: 30 cm / 12"

* power handling: 6.500 WRMS

* impedance: 1 x 1 ohm

* voice coil: 76 mm / 3" flat wire

* SPL: 92,2 dB

* additional: VOXR surround

* quad spider

* 25KG!!!!

Eller lillebroren Ground Zero GZNW 12 SPL 4500W RMS 2 x 1 ohm til 4800kr stykket.

# diameter: 30 cm / 12"

# power handling: 4.500 WRMS

# impedance: 2 x 1 ohm

# voice coil: 76 mm / 3" flat wire

# excursion: X max. 50 mm / 2"

# resonance frequency: FS 29 Hz

# SPL: 89,1 dB

# additional: VOXR surround

# double spider

19KG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider