Gå til innhold

hiace

Ranger emnet

riksen

Anbefalte innlegg

er jo ganske brukbart det:-) du har vel ikke el.just lykter?? tror jeg skal bestille 4300k, 6000k blir for blått og da blir man bare hanket inn av purken:-/

5000k er vel OEM, slik som er standard på det meste? 6000k er endel hvitere, men det nærmer seg vel ikke blått før man kommer opp i 8000k og 10000k?

Jaja, vi får se :)

har jo endel ekstralys og. hadde vært artig med xenon i alt. (inkludert arbeidslamper!) ..det er jo så billig, liksom ;D

William Viker

Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke sånn helt grusomt.

Blir fort rust da den stort sett siden dag 1 har gått 2-3 timer på e6-e18 året rundt siden 97, småbulker osv her og der som lakken har sprukket i, og: voilla, rust! ;) Tidligere eier, uten å nevne navn har vært såppas oppegående at han har smurt tectyl utenpå alt uten å pusse eller gjøre noenting under, så, ja. Må nok sveises litt noen utsatte steder ;)

Meeen! Mitt pimp my hiace prosjekt er offisielt i gang nå. Tre klare ekstralykter på forrige dagen, tak-reeils på i dag, og neste uke blir det vel 3 x 15" muligens fosgate elementer rett inn i kupeen med lukka kasse i lasterommet ;)

(ja, jeg hadde et 18" MA audio i min nissan micra, så, jeg kunne ikke være noe dårligere nå.)

:volvsmile

EDIT:

Jaja, skal det pimpes så skal det pimpes. Etter å surfe seg sår i fingertuppene på eBay, ble det også to 48" lysbøyler, gitt. Lyyyys! ;D Generasjon 3 dioder med takedown og alley light osv. Får håpe de er fine! :)

c78e_1.JPG

Ska ikkje selle en lysbøyle vel??E her nokken nett sider so dei sel styling til hiace??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...