borabora Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by MSpeed borabora vet du hvordan man senker taket? eller er det noen andre som vet det? Ikke noe flink i photoshop jeg.... Vet bare hvordan jeg liker Bora.... ;) :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hehe...får se om det er noen andre som kanskje vet det.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 kan du ikke? kan du ikke sette inn øyelokkene med bue? det var det jeg mente skjønner du... formulerte meg bare litt dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg