maxhp Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 hei jeg ser der drypper såvit fra bensintanken min og lurer på hva kan jeg tette med? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Kjemisk metall funker veldig bra til sånne ting, billig er det også. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Det kjemiske metallet man får kjøpt på europris har jeg veldig god erfaring med. har brukt det mye. Det er relativt billig også:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Stålepoksykitt fra biltema er billig å bra. Puss reint rundt hullet og gni på. Stivner etter en time... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 takk for svarene skal prøve det. Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Tar ikke så lang tid før det tørker. Tar 15-20 min og etter en time skal det være hardt nok til at du kan kjøre. Plastic Padding som du får kjøpt hos de fleste jernvarehandlere er også ganske god. Biltema sin funker fint den, koster bare rett over 20kr og. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg