chspt Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hei, kjøpte meg ny bil igår, og tengte jeg skulle oppgradere litt, høytalerne i bilen er kjempe flotte og ønsker ikke og gjøre noe med disse, så blir bare sub i første omgang, og pga VELDIG lite bagasje rom tengte jeg at jeg skulle bygge 1 eller 2 stk 8" men vet ikke hva jeg skal gå for, noen som har noe og anbefale? max 600w RMS pr stk.. Mvh Chris Smith. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hva slags bil har du fått deg da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 mini cooper S:) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Jeg ville nok heller tenkt kassestørrelse enn elementstørrelse, det er tross alt det som avgjør hvor stor plass som forsvinner :) Hvor mye hadde du tenkt å gi? Åttetommere kommer i de fleste fasonger og prisklasser, fra Sammi til 198,- per stykk til Focal Utopia til 5 100,- per stykk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Bruker gjerne hele bagasje rommet (ikke store greia) Tja helst ikke mere en 2000pr stk.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 På new-mini.no står det at Cooper S har en bagasjeromskapasitet på 160 liter, det er nok til selv to 15-tommere ;) Hva med en Peerless XXLS alu 10 (1695,- per stykk) eller en Seas Lotus SW250/1 (1595,- per stykk)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Det MÅ være med nedslåtte seter, det går en cheese doodles pakke på langs i bagasjen for og si det sånn.. ^^ Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da må jeg nesten be deg vippe ut målebåndet og poste resultatene her. Høyde, bredde og dybde. Det er unektelig litt forskjell på en pakke ostepop og 160 liter ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da må jeg nesten be deg vippe ut målebåndet og poste resultatene her. Høyde, bredde og dybde. Det er unektelig litt forskjell på en pakke ostepop og 160 liter ;D Kan måle og ta et bilde eller 2 etterpå:) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Gode 8" ? Resonant Engineering RE8 selges på http://www.morel.no. Har 2stk i bilen, i en 26L kasse, de spiller dritbra til å være så små og jeg får mer enn nok bass :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Sendt deg pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg