mikki1211 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 jeg tenke jeg skulle støpe nesten hele bagasjerommet mitt i glassfiber, skal ha inn høytalere og sånt. gulvet og veggen mot baksete skal jeg ikke støype men de 2 side veggen plussden bakre skal jeg. hvor mye vil dette sånn ca komme til og koste meg? jeg har pensler, ruller, maske og sånne ting, men jeg trenger de tingene som har med selve glassfiberen, altså duken, polyester, herder og ting som d. det er forresten disse delene jeg skal ta avstøpning av. 2stk av den korte og en avstøpning av den lange platen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Umulig å si, men over 1000kr hvertfall. Kjøp fleeceteppe også, men det vet du kanskje siden du skal ta på deg en så stor jobb Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg