Vendictive Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Heisann. Har en 82 Pontiac Trans Am, med en litt fuskende oljetrykks måler. Pleier å ta litt tid før måleren beveger seg etter at motoren er startet. Men når jeg fyrte opp i dag ville den ikke gå oppover i det hele tatt. Lot maskinen gå på tomgang i 15 - 20 minutter uten resultat, og tør ikke kjøre igjen nå før jeg har fått et sikkert svar på følgende spørsmål: Når bilen har gått i 15 - 20 minutter, helt rent, ingen ulyder eller rare hendelser, er det da noen mulighet for at jeg ikke har olje trykk? Eller ville den skjært seg tidligere dersom det ikke er noe oljetrykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Er vel bare å åpne oljepåfyllinga å se om det kommer olje opp dit.. Hvis det gjør det, har du trykk.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendictive Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Sitter Edelbrock toppdeksler på toppen, og dem er ganske kronglete og få av, men skal prøve dersom ikke jeg får noen andre svar her. Takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Den har ikke oljetrykklampe den bilen der da (i tillegg)? Uansett så er det bare å skru ut oljetrykkgiveren å kjøre på starteren.. kommer det olje da,så har du trykk hvertfall. litt mere nøyaktig blir det hvis du setter en nippel i hullet til giveren og måler med manometer med motoren i gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Den har ikke oljetrykklampe den bilen der da (i tillegg)? Uansett så er det bare å skru ut oljetrykkgiveren å kjøre på starteren.. kommer det olje da,så har du trykk hvertfall. litt mere nøyaktig blir det hvis du setter en nippel i hullet til giveren og måler med manometer med motoren i gang. brukte samme metode på russebilen. Ganske enkel og rask metode for å sjekke det på vår 318 motor. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.