Gå til innhold

front montert intercooler A3

Ranger emnet

pjokkur

Anbefalte innlegg

kjøpt denne intercooleren til min A3 TQ 2001 mod http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__FMIC-Turbo-Intercooler-Piping-Golf-1-8L-GTI-Jetta-A4-A3_W0QQitemZ230253394258QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item230253394258&

tenkte og montere den i sommer, lurte bare på om det går bra og koble fra slangene til den gamle intercooleren som står under høgre framskjerm.

ser det er ein sensor for trykket på den. kommer vel opp feilmelding visst eg kobler slangene ifra og ikkje bruker den originale intercooleren ?

tenkte på og la lufta gå først igjennom den frontmonterte og tilbake til den originale så til innsuget, for og sleppe og koble ut den sensoren.

noen meininger og tips angående dette ? noen som har gjort dette ?

takker for alle tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Hvordan gikk det med dette intercooler-prosjektet ditt?:) Fant du ut av det, er interessert i å gjøre det samme med min..;)

monterte fmic i sommer. lekkasje i noken skøytar på alu røra. fekk det ikkje tett så fmic blei tatt av igjen. har no montert frontspoiler med tåkelys. er ikkje plass til fmic bak den på grunn av at lysa kommer i vegen. finnes sikkert ferdig intercooler kit til din bil. sjekk http://www.forgemotorsport.co.uk desverre kostar ferdig kit 3-4 ganger prisen for det kitet som eg kjøpte på ebay.

blir litt meir hk med fmic. jo større desto bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monterte fmic i sommer. lekkasje i noken skøytar på alu røra. fekk det ikkje tett så fmic blei tatt av igjen. har no montert frontspoiler med tåkelys. er ikkje plass til fmic bak den på grunn av at lysa kommer i vegen. finnes sikkert ferdig intercooler kit til din bil. sjekk http://www.forgemotorsport.co.uk desverre kostar ferdig kit 3-4 ganger prisen for det kitet som eg kjøpte på ebay.

blir litt meir hk med fmic. jo større desto bedre ;)

Ok, tøft;) Men lot du lufta gå først igjennom den frontmonterte ICn og deretter til den originale ICn som har sensor?:) Eller gikk du utenom den originale? Har du noen bilder med frontmontert IC? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider