Draugr Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Jeg har en 1992 VW Passat 2.0 L stasjonsvogn. Bilen har begynt å bli "treg" på turtelleren, så går den ikke lenger enn 30-40 omdreininger,som måleren viser! dette skjedde plutselig en dag... vet noen hva dette kommer av, og hva kan jeg gjøre med det?? Siter Hilsner fra Draugr Skaldvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Har sjekket om bilen suger falsk luft før luftmengdemålern,,. om den gjør det så registrere den ikkje riktig,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Draugr Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Har sjekket om bilen suger falsk luft før luftmengdemålern,,. om den gjør det så registrere den ikkje riktig,, Trur ikkje det e det som e problemet... Har nettopp skifta te "sportsfilter" og då har eg tatt ut LMM og brukt brukt denne med adapter og sportsfilter... men den va sånn før, med orginalt luftinntak, og etterpå, sjøl om eg hadde skifta te sportsfilter. Men det med turtelleren e d sama, at den ikkje går lengre enn 30-40... ganske irriterende. Siter Hilsner fra Draugr Skaldvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg