HaMMeR89 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Satt å leste på et utenlandsk forum for honda. Der lå det en beskrivelse på hvordan man lager motorfeste ved at man bruker det gamle festet. Noen som vet hvor jeg får tak i fleksibel polyuretan? Slik at jeg kan lage en form av den gamle foringen og fylle igjen formen med uretan. Fant en bedrift i statene som selges fleksibel polyuretan i styrke 60A som skulle være den styrken de bruker i foringer for banebruk/gatebil. Prøvde å bestille derfra, men fikk avslag på ordre pga. de leverer ikke til små firmaer. Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i 2 komponent fleksibel polyuretan i styrke 60A? Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thegreatdane Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Måske denne side er hvad du leder efter?: http://www.mcmaster.com/ctlg/DisplCtlgPage.aspx?ReqTyp=CATALOG&CtlgPgNbr=3531&term=Casting%20Compound%20Putty&sesnextrep=912024895385945&ScreenWidth=1280&ToolsetID=ToolPageFlip&ToolsetAct= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg