joneh Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 hei. vet ikke om jeg har puttet denne helt rett, men en moderator får flytte den vis det er feil plass. Jeg handlet meg bil nå i februar for 25 lapper års avgift betalt osv, men nå nyligt fikk jeg en purring/avskiltinig på bilen pga manglende betaling av årsavgift. sto desverre ingen ting i salgs kontrakten at den sko være betalt, men jeg rota rundt og fant igjen salgs annonsen som lå på nettet og dær sto det at den var inkludert, jeg kontaktet så selger og da begynte han og forklare det at det var års avgiften for 2007 som var inkludert syns det høres litt snålt ut når jeg kjøper bil i 2008, også trodde jeg at årsavgiften på en bil jalt fra 1 jan til 31 des . noen som vet om det er noe og gjøre med dette hær uten om og måtte betale. det er ikke snakk om så alt for mye penger liksom men er trosalt sure penger når jeg forventer årsavgiften skal være inkluder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Dersom du ikke betaler så blir bilen begjært avskiltet, så det er nok bare å bla opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Alltid like gøy. Det er til syvende og sist den som sto registert som eier 1.1 som må betale. Men det blir jo en avskiltingsbegjæring på bilen, og det blir jo ditt problem. Få til en ordning med deling kanskje? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg