Gå til innhold

Anlegg til Peugeot 206

Ranger emnet

Gooner87

Anbefalte innlegg

Har planer om å få installert et anlegg i bilen, men vet ikke hva jeg skal velge. tenker på bruke rundt 12000-15000kr på det. Målet med anlegget er god lyd og bass. Men vet ikke om jeg har lyst på basskasse bak fordi det tar plass.

har tenkt å bestille det meste av utstyret her:http://www.sonicelectronix.com/ hvis det lønner seg.

Lurte på om noen kunne sette opp noen forslag til meg om hva jeg burde velge.

På forhånd Tusen Takk for hjelpen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seas Lotus Preformance til frontsett (3000), Dynabel BF1502 (1500) til frontforsterker, 2stk Seas Lotus SW250 (1600 pr.stk), Dynabel BF4501 (2800) Pioneer DEH-P7000UB (3000). Kjøp alt hos dynabel.no så får du sikkert gratis kabler og et veldig bra anlegg til totalt ca 13500KR.:partyon:

Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!

Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått satt opp et pakketilbud til 206... se under "PakkeTilbud" i nettbutikken vår. La den på 10000,- uten basskasse, så kan du prøve om det holder som det er, og eventuelt legge til en basskasse i etterkant uten å nødvendigvis øke budsjettrammen.

Og her er da ikke spiller inkludert, altfor mange utstyrsvariabler der, så den får vi ta underveis om det er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seas Lotus Preformance til frontsett (3000), Dynabel BF1502 (1500) til frontforsterker, 2stk Seas Lotus SW250 (1600 pr.stk), Dynabel BF4501 (2800) Pioneer DEH-P7000UB (3000). Kjøp alt hos dynabel.no så får du sikkert gratis kabler og et veldig bra anlegg til totalt ca 13500KR.:partyon:

To spørsmål:

1. Er den spilleren enkel å bruke hvis man kobler den til ipod, tenker da på om det er lett å finne en sang du vil høre på eller et album?

2. Er den forsterkeren sterk nok, hvis jeg senere bestemmer meg for å legge til basskasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.For å vere helt ærlig har jeg ikke prøvd spilleren med ipod.

2.Legge til basskasse??? Seas lotus SW300 er sub og DY4501 er velgig god til disse elementene, har selv SW250 og DY4501 så de kan jeg gå god for, spiller hærlig dypbass, presist og temmelig høyt.

Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!

Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider