andre89 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Naboen skulle på ferie så jeg sa at jeg kunne pusse litt på bilen hans, siden den ikke så ut at all. Bilen har ikke vært borti noe annet enn vaskemaskiner så lakken var vel ikke helt strøken akkurat. Masse rust etter piggdekk og lignende. brukte: 1-2-3 step til meg, men bytta step 1 med body scrub scratc x clay og en dæsh #21 + en haug med micofiber, pads etc. før clay etter clay, de som trur at bilen blir rein av grundig vask, tar grundig feil. prøvde først body scub, men det ble ikke bra nok så da gjorde acratc x susen litt plastfornyer trenktes sånn så litt etterbilder alt gjort for hånd så det tok litt tid, men skulle tru naboen blir fornøyd. litt dårlig kvalitet på bildene, tatt med mobilkamera. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Kjip farge å jobbe med, men den ble nok kjempebra! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 sant det, ser akkurat lik ut etter som før man begynnte. det eneste du ser forskjell på er piggdekkstøv og asfalten langs dørene Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg