Nabbi Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 utrolig pen bil. lykke til videre:=) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Nå har jeg bestemt meg til hva som skal skje med bilen.. det blir 99front på den bortsett fra fangeren.. på fangeren blir den leppa som vist på bildet under og det blir sorte klarglass lykter på hele fronten bare litt fort jort i photoshop for å få oversikt på hvordan det blir. http://img152 ting som er innkjøpt nå -Panser (99) -øyelokk (99) -Grill (99) -frontleppe til fangeren -sorte klarglass blinkere til fangeren og sidene trenger bare å finne sorte klarglass hovedlykter nå, og de er vanskelig å finne siden de som selger de på ebay ikke vil shippe hit og bs bildeler klarer ikke å oppdrive disse. også trenger jeg klarglass tåkelys (tenkte å sote disse siden de ikke er å oppdrive sotet klarglass) noen som kan hjelpe har det vet fint:helpme: Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Den var skikkelig tøff. Tror på at bilen blir stillig. Den ser i allfall sinna ut. :D Men får tak i smoked lykte film. Det tror jeg er det enkleste enn å bruke sote spray da får du en gjevn over flate. =) hvis man ikke har kjempe peil på å sote med spray da. :D eller bruke sotefilm til viduene har hørt noen har tatt det i bruk også.. Men ikke sett det selv. bare smoked headlight film.. og det var stillig.. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 hmm, sotfilm tror jeg ikke blir bra siden den ikke er noe "bøyelig" om noen har prøvd å sote en krummet bakrute vet dere hva jeg mener. pluss at sotfilm blir for mørkt.. sotspray har man dårlig erfaring med, blir ujevn overflate og for mørkt(skal tross alt ha lys) men om jeg ikke får tak i smoked frontlykter så blir jeg å kjøpe inn klarglass frontlykter og tåkelys, for også sote de med så enkelt å lakke de med klarlakk som har en liten tanke sort i seg Har vert prøvd og ble nydelig resultat. skulle helst fått tak i lykter som allerede er sotet... Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Her er en lik til åssen det er å sette på og med lys på og div. http://www.decalstyling.com/smoked_headlight_film.html syntes det ser bra ut jeg da.. Men er kansje bare meg :P hehe Skal selv montere gule på min. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Får tak i crystal clear smoked hovedlamper til Impreza.. Men det vil ikke passe helt 100%.... da må du bytte Panser og grill.. FOr de lampene er til 97mod og oppover. Kan anbefale http://www.imprezadriver.com norsk impreza forum som er knall bra. Mye seriøs hjelp å få Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Får tak i crystal clear smoked hovedlamper til Impreza.. Men det vil ikke passe helt 100%.... da må du bytte Panser og grill.. FOr de lampene er til 97mod og oppover. Kan anbefale http://www.imprezadriver.com norsk impreza forum som er knall bra. Mye seriøs hjelp å få Jeg har skrevet tidligere at jeg skal bytte front på imprezaen min da:hellothere: men uansett, selger du de selv eller hvet du hvem jeg skal få tak i? er med på IDCN forumet allerede:p Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Her er en lik til åssen det er å sette på og med lys på og div. http://www.decalstyling.com/smoked_headlight_film.html syntes det ser bra ut jeg da.. Men er kansje bare meg :P hehe Skal selv montere gule på min. :) ah, det så jo flott ut det der:D Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Fin bil. men bygg om til facelift (2000mod) front og kvitt deg med det LATTERLIG stygge luft inntaket du har på panseret! hva som egentlig får folk til å sette på den og få bilen sminka opp som miss piggy er den dag i dag et mystrium for meg :) Pass deg for bomgiring og grisekjøring! kassa de raser i løpet av vinteren;) gled deg! ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 ah, det så jo flott ut det der:D Ikke en gang Tenk på å gjøre det der! du kan fort drite deg ut og miste langt mere nattlys enn du kunne forvente deg ved å bare legge på litt film på lyktene dine.:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Lakker heller plastrammen i lykta svart. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmhaga Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Bytter du til 99/00 front må du også bytte frontlyktene, ellers får du glippe mellom panser og grill. STI har aldri laget noen større scoop til GT, så det er nok uoriginalt. Du ødelegger kjøreegenskapene til bilen om du senker mer enn 25 mm, da er jo mye av poenget med senk borte ;) Siter '06 Subaru Outback 3.0R '92 Suzuki Bandit GSF 400x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800 '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 HMHAGA, skjønner ikke helt hvordan du får til å ødlegge kjøreegenskapene om du senker mere enn 25mm egentlig Min var senket rundt 50, og samtlige deler varbyttet av både foringer, stabstag, avstivere og link og jeg kan ikke helt tenke meg at den bilen der satt dårligere på veien enn noen av de andre impreza jeg kjørte mot Har du onklige coilovers og får dette justert inn riktig vil nokk dette sitte langt bedre! du får en stivere bil med halvmyk retur, og hele tyngdepunktet på bilen senkes nærmere bakken. De bilene er skyhøye! En ting til. Det er DIN bil, men jeg personlig ville aldri i hele mitt liv satt på noen øyelokk! det går helt imot med religion som bilbygger! Her har du komplett 2000mod front. Inkl grillen og framfanger, det jeg kan anbefalle er P1 leppe å montere til framfangern din. senker høyden forran og ser mye tøffere ut ! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ah, det så jo flott ut det der:D Ja syntes det selv. :D Og hvis man driter seg helt ut kan man bare ta det av også.. Tenkte på ved Eu kontroll osv. Men veit ikke åssen de som er ferdig sotet er. Men de er sikkert fetere vil jeg tro. Men så er filmen litt billigere også så da går det opp i opp. hehe.. Men lykke til med prosjektet. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ikke en gang Tenk på å gjøre det der! du kan fort drite deg ut og miste langt mere nattlys enn du kunne forvente deg ved å bare legge på litt film på lyktene dine.:) har ikke tenkt å gjøre d! er ikke føtt igår å tørka på en ovn idag Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg