xadios Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Jeg har sett en del prosjekter for skjulte løsninger, og er på utkikk etter et bass element som ser ut som en glassplate. Er det noen som vet hva slike elementer heter? eller har en link til butikker som selger slike? Er det noen som har noen råd mtp montering så tar jeg det som takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 et bass element har da alltid magnet,apoler osv, så kan ikke se for meg det kan se ut som ei glass plate?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Monter suben i hjulbrønnen, med en kasse montert over plata, slik at den fungerer som golv. Så monterer du et gitter på suben, slik at den ikke kan ta skade av evt. bagasje. Easy peasy. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 La oss først finne ut hva slags bil Xadios har, det er jo ikke sikkert han har noen (reserve-)hjulbrønn i bilen sin... Monter suben i hjulbrønnen, med en kasse montert over plata, slik at den fungerer som golv.Tror du mener "en plate montert over kassa" isteden... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Og jeg tror trådstarter surrer litt, og mener KASSE med plexiglass "vindu".... hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xadios Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Neida.. jeg surrer ikke her.. Bare se bort ifra hele basskasse opplegget! Det er som du sier golfnos, det må være magneter osv, men det er IKKE en kasse. Tar jeg ikke feil etter det jeg mener å huske så var plata ca 90x30cm. Det er en veldig utradisjonell måte å lage et basselement, men det er noen i USA som selger slike - bare vet ikke hvem eller hva de heter :P. Jeg vet det er utallige mange løsninger for å legge element i gulvet, bruke glassfiber, gitter til div løsninger osv. Derfor jeg vil prøve noe nytt. Og skulle dere absolutt vite (ikke at det har en sammenheng i mine tanker) så har jeg en A4. Idéen min er at jeg skal unngå alt basskasse styret i bagasjerommet, og heller lage en skjult løsning i bilen. btw.. Sorry for sent svar. PC'n tok kvelden for et par dager siden :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 en 90*30cm stor sub laget av plexi? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Langskudd; http://www.nxtsound.com/index.php Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Han snakker ikke om Phoenix Gold Cyclone da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 ... prøv å montér dén usynlig i en A4... :D men beste forslaget hittil ja. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannY Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Haha! 90x30 element av plexi høres jo interessant ut! På google finner jeg ingenting annet enn subkasser i plexi, og plexivinduer i subkasser. Siter 1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning 16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2 Performance by DLS Car Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Vet at det finnes de brukte slike i pimp my ride. EDIT: Sjekka den episoden men det sies ingenting om produsenten. Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Link til episoden? Mulig noen kan finne ut av hva det er om de bare får se greia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Har ikke noen link men det er sesong2 episode6 Josh's 88' Acura Legend EDIT: leif. Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallern Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Jeg kan huske at de brukte ei slags plexiplate på en pimp my ride episode. Så trådstarter er ikke helt på bærtur altså! Men hvordan det funger er nå en annen sak... Siter 1999 Subaru Impreza GT wagon 1999 Mazda 626 (konebiln) 1989 BMW 520i (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg