vwkim Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Nå blir det Langtids projekt på meg oxo, da jeg Kjøper meg en golf 2 neste mnd som bruksbil, å da Blir passaten et langtids projekt :D planene for bilen er mange, men kan nevnes : Bodykit justerbart senkesett muligens hel lakkere i annen farge sote ruter bøtte stoler bygge om mittkonsoll bygge anlegg trekke om taktrekk Inpro lykter foran å Treser bak lykter Dette er de nåværende planene, skal ikke se bort ifra at det vil komme fler planer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelien Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Dette blir artig å følge med på ; ) Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 lykke til kim,se hvem av oss som kommer først i mål med både passatene og golfene da:P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 lykke til kim,se hvem av oss som kommer først i mål med både passatene og golfene da:P Hehe var det da.. tror nok jeg har en sjans til å komme først med golfen hvertfall hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Da var golfen kjøpt inn :D Så nå gjenstår bare å få tak i en garasje så starter jeg på passaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Lykke til :) Ser at bilen din er tornadorød (LY3D). Har tøffe skjørter og vinge liggende ferdig lakkerte fra verksted. Skjørter av denne typen: Kan vurderes om prisen er god :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Lykke til :) Ser at bilen din er tornadorød (LY3D). Har tøffe skjørter og vinge liggende ferdig lakkerte fra verksted. Skjørter av denne typen: Kan vurderes om prisen er god :) De skjørtene var intresange.. men blir nøtt til å vente ei stund.. Får i går fant jeg ut at bak akselen på golfen var skjev :S å om ikke det var nok var det litt mer rust en jeg trodde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Tenkt nåkka på motor/trim? :) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Tenkt nåkka på motor/trim? :) Ikke noe voldsom trim, men regner med det blir en 2L 16v maskin hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 OBSOBS... Hold deg unna de gamle 16v utgavene med mye vakum. De er helvete fra a til å og oppskrytte hester. Det går 2 stykker i Risør, en blå og en gull passat. Peller begge to med en 2E motor. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 OBSOBS... Hold deg unna de gamle 16v utgavene med mye vakum. De er helvete fra a til å og oppskrytte hester. Det går 2 stykker i Risør, en blå og en gull passat. Peller begge to med en 2E motor. Går de virkelig så dårlig? hvordan er det Eventuellt å trinne en 2E maskin da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Vel, teorien sier vel at de ikke skal gå så dårlig men praksis av de jeg har jobbet med viser noe annet. Hvordan det er å trimme en 2E vet jeg ikke, men det var jo planen min å ha kompressor på 2E. Desverre har jeg ikke garasje mer og skal selge kompressor og en 2E maskin. De jeg liker med 2E er at de har skikkelig innsprut mens gammel 16v har mekanisk innsprut. Noe som er knotete, syns jeg da. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Vel, teorien sier vel at de ikke skal gå så dårlig men praksis av de jeg har jobbet med viser noe annet.Hvordan det er å trimme en 2E vet jeg ikke, men det var jo planen min å ha kompressor på 2E. Desverre har jeg ikke garasje mer og skal selge kompressor og en 2E maskin. De jeg liker med 2E er at de har skikkelig innsprut mens gammel 16v har mekanisk innsprut. Noe som er knotete, syns jeg da. Jeg skjønner.. Kansje Bruke 2e motoren i bilen eller få tak i en som her gått litt mindre da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 I dag her jeg hvert å prøvemontert skjørt å hekkfanger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 I dag her jeg hvert å prøvemontert skjørt å hekkfanger :D Detta så ikke så dumt ut detta kim,men er det meg eller ser det ut som du har plass til enda mere i hjulhusene bak Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg