vwkim Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Detta så ikke så dumt ut detta kim,men er det meg eller ser det ut som du har plass til enda mere i hjulhusene bak Er litt mer plass ja.. men tror ikke det blir no mer senk bak, men kansje SENKESKÅLER forran :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Er litt mer plass ja.. men tror ikke det blir no mer senk bak, men kansje SENKESKÅLER forran :P Hehe Tenkte mere på 18" felger jeg da :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Detta så ikke så dumt ut Jo det er nettopp det det gjør når man monterer M3-skjørter BAKLENGS på Volkswagen produkter. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jo det er nettopp det det gjør når man monterer M3-skjørter BAKLENGS på Volkswagen produkter. Derfor jeg ikke bry meg om å style min,orker ikke å gjøre ting feil.men detta var bare en test av stylinga for å få et bilde av hvordan den blir med den stylinga.den er ikke kjøpt av han enda Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 HeheTenkte mere på 18" felger jeg da :P ja 18" kommer nok til neste år.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jo det er nettopp det det gjør når man monterer M3-skjørter BAKLENGS på Volkswagen produkter. Jeg er klar over at skjørtet er feil vei, men synes faktisk det ble penere baklengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 På tiden med litt fler bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Her er resultatet enn så lenge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Jeg liker det jeg ser, rett og slett pent. :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Jeg liker det jeg ser, rett og slett pent. :) Ole Takk for det :) må si jeg begynner bli fornøyd selv. hehe Er det foresten noen som har noe tips om hvordan man kan fikse steinsprut skader i lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pissboy Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 En rask måte for å få det til å se bedre ut er om du har litt lakk, dypper en nål i den og gnir litt rundt i "hullet" der du har fått steinen. Siter 2001 VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Måtte teste ut noe i dag.. hva synes folket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 fet bil du har :D liker fargen. syntes bilen ser bedre ut uten den leppa som er på bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 må legge ut bilde av resultatet med senkeskåle jeg kom med:yodude: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Ta bort den nederste leppa:P Fin bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg