Sondre W Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 blei jaggu fin den der :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 synd jeg ikke fikk tatt noen bilder av den sammen med min da.kunne blitt tøft å se de sammen Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 synd jeg ikke fikk tatt noen bilder av den sammen med min da.kunne blitt tøft å se de sammen Kan gjøre det om du skal på gatebil i september :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 må legge ut bilde av resultatet med senkeskåle jeg kom med:yodude: Her kommer noen bilder bed senkeskålene kjetil var så snill å donerte:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Noen som har hvert borte i dette : Høyre side: venstre side bilen står helt plant, å det er ikke noe feilmontering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Hei, fant du at av den lille forskjellen? var litt nyskjerrig på hva det var. :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Hei, fant du at av den lille forskjellen? var litt nyskjerrig på hva det var. :) Ole Rett å slett demperne mine som er på tur. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 å ja vell, så enkelt som det hehe :) godt du fant ut av det da... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Da er projektet lagt litt på is inntil vidre.. regner med jeg kommer sterkere tilbake til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Prosjektet selges med tungt hjerte, siden jeg ikke har mulighet til å gjøre den ferdig http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2068727 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg