Gå til innhold

Plass i Audi TT?

Ranger emnet

Harald G

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med plassen foran i en Audi TT 1999/2000 modell? Vet det er knøtt bak, men der skal ikke jeg sitte uansett:P Hilsen høy kar:D

det er grei nok plass foran i en TT.. samt du ikke er 218cm:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.98 :D Er vant med at alt av ting passer akkurat, slik som flyseter o.l. Så hvis ikke TT'en er spesielt liten, går det vel bra =)

Er det noe sted man kan prøvesitte en 99 mod? Nytter vel ikke å prøvesitte en 08 mod, for den er jo større inni såvidt jeg har hørt. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn en på nette i nærheten der du bor ring på den å si du er inntresert, må jo prøvesitte bilen før du kjøpern. er vanlig folkeskikk det hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja skal huske det:D Men problemet er egentlig at jeg er veldig interessert i en brukt TT som holder til i stavanger, mye pga pris. Er første bilen min det her, så de TT'ene som er opp imot 200k-klassen blir litt for mye. Føler meg ikke helt komfortabel med å bare komme og prøvesitte en bil for så å dra igjen, men hvis det er eneste måten jeg får prøvesittet en 99 mod, så blir det vel til at jeg gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe stress det, vet ikke hvor mange biler jeg har prøvd som jeg ikke har kjøpt. jeg har seff ikke utnyttet folk med dyre sports biler å slike ting. man må jo prøve en del biler for å finne den rette. du kjøper jo ikke ei bukse forde den er fin og billig uten å prøve den? kjedelig å komme hjem å at den ikke passer lissom hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, har linken her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13597926&sid=xz9sdfibfu0515002&WT.svl=Bilde

Den har gått rimelig langt da... Hva syns dere om prisen i forhold til det?

Seriøst, den der har jeg glana på døds lenge på VACN forumet, men har ikke funnet ut hvor den holdt til! Det DER er DEN feiteste TT`n fra 98-2000mod jeg har sett.!!

Når jeg tenker meg om så har jeg faktiskt i forrige uke ligget bak den bilen der! (var pen å se til)

Hmm, prisen på bilen har vel sine grunner, selv om den er gått langt, men 155-160k skal du nok klare;)

En ting jeg stusser på er at det står "Vurderes Solgt"?

Skrik ut hvis jeg skal ta en titt på den for deg! Bor her i Stavanger så er ikke lange km til han derre;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider