Gjest Jostein Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Er på jakt etter en artig bilbane,noen som kan anbefale noen? Hadde adressen til en stor leketøysbutikk som hadde mangen bilbaner,men mistet den er det noen som vet hvilken det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg har en TYCO bilbane som bare samler støv. Tyco Formel 1 med tre biler, lap counter, 18 m original bane, samt over 10 meter ekstra bane.... Gi Bud! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Skal du kjøpe bilbane, så kjøp av merket Scaletrix! Ingen over ingen ved siden. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 linker? Vil ikke ha formel 1 overladderen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Överladdaren Jeg har en TYCO bilbane som bare samler støv. Tyco Formel 1 med tre biler, lap counter, 18 m original bane, samt over 10 meter ekstra bane.... Gi Bud! Jeg river i med 300 kr...:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Mirus Skal du kjøpe bilbane, så kjøp av merket Scaletrix! Ingen over ingen ved siden. Scalextric er bra, har en svær scalextric bane på loftet her, men halvparten av banen min er Ninco, det er faktisk mye bedre og litt mere kvalitet. Og dyrere såklart. Ninco skinnen er bittelitt breiere, og har litt tykkere plastikk, så hver enkelt skinne blir litt mere stabil og flat. Man får kjøpt overgangs skinner fra scalextric til Ninco, fungerer veldig bra. grepet er det samme på skinnene, men man hører at bilen er litt smoothere på ninco skinnene, kjøp rallypakken til scalextric, de bilene er morsomme å kjøre, formel 1 bilene syns jeg er dårlige. Når du får lyst til å utvide banen så kjøper du en ninco pakke og setter de sammen. så kjøper du litt gromme biler av merken "FLY" kjøpte mine på hobbybutikken på strømmen. Det er to versjoner. Den grommeste er litt for lav og har litt for sterk magnet syns jeg så den fungerer ikke så bra på scalextric skinnene. men de nest grommeste fly bilene er helt råe, de sitter litt dårligere enn de grommeste, noe som gjøre det morsommere syns jeg, samtidig som at bilen ikke knuser i veggen når den førs forlater banen. Jeg kjørte ut og traff under stortå neglen til en kompis. så vondt ut!! :-) Det står på Fly pakka at "this is not a toy" men det er jo det det er.. Have fun!! Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg