mads sl Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Da skal du be de holde øynene sine langt borte i fra alt annet en felgene. Jeg var å skulle godkjenne en motor en gang å så begynte de å se på andre ting også, og da sa jeg veldig klart å tydelig i fra om at motoren er framme på denne bilen her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Haha:D Ja, de hr vel i grunn ikke lov til det så vidt jeg vet? Men det var helt ok, for jeg har jo tuv papirer og alt. Den er i godkjent høyde, så jeg må bare ta en 4-hjuls kontroll. Da får jeg det inn i vognkortet, og da står det der når jeg skal ta EU-kontroll, så da kan de ikke ta meg på det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 De har ikke lov å skrive ut ny mangellapp når du er inne for noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Hmpf.. Nisser..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Det fikk jeg også. Ikke på en mini da men jeg skulle godkjenne senkesettet på Poloen og det var forsåvidt grit. Fikk det inn i vognkortet men fikk mangellapp på for mye lux i lyktene samtidig. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg