emphi Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hadde nylig innbrudd i bilen med knust rute, stygge riper og merker i lakken og en GPS fattigere. Fikk beskjed om at GPSen ikke dekkes siden den ikke var fastmontert. Greit nok, den GPSen var ikke verdt all verden, men hva med ruta og lakken? Bør jeg forvente å få dekka både omlakkering og ny rute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 egenandel ved tyveri/hærverk er som regel 4000kr. Det taper du jo uansett, men om du får ny rute og lakk for 4000 er jo tvilsomt. Er ikke GPS som henger i frontruta for fastmontert å regne? den sitter jo fast... det må jo gå under tyveri fra bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphi Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ifølge forsikringsselskapet så er den ikke å regne som fastmontert så lenge den bare sitter med sugekopp. Måtte vært skrudd fast for å fått dekka. Egenandel er 4000,- ja og jeg vil jo tjene på det så sant jeg får dekka lakkerings og rute. Papirene er hvertfall sendt inn så da er det vel bare å vente i spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 har vel 10 000 som standard dekke på løsøre i bilen? har man ikke? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphi Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 jo men det skal i utgangspunktet være innelåst i f.eks hanskerom for at den skal gjelde, men hvem sjekker det liksom.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hvordan bil er dette? tror egentlig du må dekke det selv. jeg har fått beskjed fra forsikringselskap at så lenge bilen ikke ble startet og kjørt så dekker dem det ikke... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphi Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Syns jeg høres rart ut, det ble ikke nevnt noe om det når jeg snakka med dem heller. Time will show... Er en 1991 Audi 80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg