An2ns1 Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Da var tiden inne for å legge ut en liten tråd om min Audi. Har liksom ikke orket å ta meg tid før nå :) Kjappt om bilen! kjøpte bilen rundt oktober 07 og den har nå kjørt 190000km. Det er en Audi A4 95 mod, 1.8 liters motor =/ skulle gjerne hatt en T men:( Bilen har en mørk blåfarge, så den ser nesten svart ut og er ganske så fin i lakken til å være 95 mod! Hva Tidligere eier av bilen hadde gjort! - Byttet hovedlykter (Facelift) - Montert liten spoiler bak - Cromdeksel på speil Her er bilde av bilen da jeg nettopp hadde kjøpt den! Det jeg har gjort i ettertid på det halvåret er! - Byttet ut baklykktene (LED) - Byttet sideblinklys (Sota) - Tatt av A4 og 1.8 emblemene bak - Byttet Grill (RS4) - Fjernet Hengerfeste og sparklet igjen hullet i fangern som var sjært ut for det=/ - Montert justerbart senkesett (FK) - Kjøpt nye Felger (18x8") - Tonet bakrutene (skal gjøres på nytt, ble ikke bra.. hehe) - Anlegg (spiller m/sjerm frontsett 5,1/4" Frontsett, 6x9" i hatthylla, 2x12" sub, 1 stykk monoblokker, 1 stykk 4 kanals forsterker + 2 stykk fordelingsfilter på frontsette selvfølgelig! Planer som jeg har i tiden som kommer! - Tåkelys - Dobbel eksosende - Ny toning av rutene kommer ikke på mer i farten men hvis noen ut der har noen tips og forslag så tas det gjerne i mot;) Har også tenkt på å chippe motor men tvilsomt at jeg gidder å legge penger i det! Her er noen bilder av bilen som den er nå! Tilbakemeldinger da folkens! Både positive og negative tas imot!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 og bildene er hvor? :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 der ser jeg de :) nice Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ikke så brae bilder men=/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ble bra det her, er så vanvittig lite som skal til for å få den så utrolig mye råere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Hva slags farge har du? koksgrå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Lekkert det ja! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Hva slags farge har du? koksgrå? nei er nokk ingen gråfarge i den. er en vældig mørkeblå farge nesten svart. skal se om jeg finner ut hva den heter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 nei er nokk ingen gråfarge i den. er en vældig mørkeblå farge nesten svart. skal se om jeg finner ut hva den heter:) For jeg synes den ligna på min, og min er koksgrå. Men hvis det er blåskjær i den så er den nok ikke koksgrå.. Vanskelg å se på bildene at det er blåskjær i den.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 meget pen :) soting hele veien hadde gjort seg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg