Gå til innhold

Senka bil på ferietur, mye dekksubbing i vente, noen ideer?

Ranger emnet

lindstro

Anbefalte innlegg

Hei!

planer om å ta å kjøre endel i sommer. Bilen er senka 40mm og kommer til å subbe for vær eneste litte akselerasjon, hump i veien når all bagasje skal være med.

noen som har noe forslag på hva å gjøre? kjøpe noen billige fjærer å kaste på? type biltema?

må vel da bytte alle 4 for å ikke se helt frampå ut hele tia.

ser for meg at det og er en nødløsning å sette på piggfrie dekka, men veldig stygge, å ikke minst ganske farlig..

Håper på noen gode forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vals litt, eller om du ønsker en "kjapp løsning", bank inn kantene av hjulbuene,,,anbefaler _ikke_ det, men ja:p

subber den ved 40mm senk altså? merkelig spør du meg..min var senka 90mm på det meste uten senk og 7x17 @ et32 på den tida :o

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 7x15 et 38 med 195/50 dekk, subber da jeg har kappa originalfjører. Dvs at bilen er myk som helst i röven.

Jeg kappa vekk kanten da jeg ikke er noe fan av valsing. Prinsippsak at det blir ei takrene det samler seg dritt og fukt i.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger igjen bagasjen hjemme og klarer deg med et slikt:

visa_858_1176471975.jpg

Ellers blir aldri originale dempere og senkefjærer optimalt.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider