Gå til innhold

Etterlyser vitner m.m. ang tyveriene av Audi i det siste...

Ranger emnet

AJ82

Anbefalte innlegg

Som sikkert endel vet, har det blitt stjålet blant annet s4, urquattro og flere rs2 i det siste...

Har snakket endel frem og tilbake med politiet, og tenkte jeg skulle prøve å lage enda en oversikt som jeg kan sende dem. Etterlyser derfor dere som har sett noe som kan settes i sammenheng med tyveriene av Audier som har vært i det siste.

Alt av interesse... Hvor, når, hvilken bil dere så, hvordan personen(e) så ut o.s.v.

Har jo snakket med noen av dere, men vil prøve å samle det litt mer nå.

Disse skal ikke slippet ustraffet unna!!

Kan forresten informere om at han som ble tatt nå i helgen, mest sannsynlig vil sitte 4 uker i varetekt, og det jobbes med å sammenligne fingeravtrykk og dna, men dette tar selvfølgelig tid. Derfor greit om vi klarer å samle alt vi vet før dette. Jo mer vi har å komme med, jo lettere er det å sammenligne saker og spor.

Send gjerne info på mail eller PM.

Meget takknemlig for all hjelp frem til nå

mvh

A.J.

e-mail adressen min er: aj9972@hotmail.com

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok kjenninger av politiet ja. Vet endel om dem nå, men er ute etter folk som så disse kjøre rundt i bilene o.l. Skal samle litt informasjon som kan gjøre det litt lettere for politiet.

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke mindre enn fire S/RS-Audier rapportert stjålet bare på første side av opplysning, hvis jeg husker rett. Vet det er populær flukt/ransbil, men likevel. Tilfeldig?

Det som er spesielt er jo at alle disse fire er stjålet fra ca. samme område, to fra Oslo, en fra Skedsmokorset og en fra Lillestrøm.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke mindre enn fire S/RS-Audier rapportert stjålet bare på første side av opplysning, hvis jeg husker rett. Vet det er populær flukt/ransbil, men likevel. Tilfeldig?

Det som er spesielt er jo at alle disse fire er stjålet fra ca. samme område, to fra Oslo, en fra Skedsmokorset og en fra Lillestrøm.

Eirik

og det var innbruddsforsøk ihvertall i en butikk på strømmen den dagen andtho mistet sin bil... sammenheng?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå snakket med politiet igjen... Fått flyttet saken min fra Oslo til Nes. En veldig hyggelig og hjelpsom kar som har den nå:)

Det jeg etterlyser er konkrete vitner som kan beskrive hvordan gjerningsmannen som kjørte min eller noen av de andre bilene ser ut. Er veldig avhengig av dette og vet flere der ute har sett noe. Har jo snakket med endel av dere, men har så mange nr og navn nå, så hadde satt veldig pris på om dere kunne sende meg dette på mail/PM igjen.

Hvis ikke vi finner noe mer på karen, eller vitner som kan beskrive utseende litt, noe som kan knytte han til flere av innbruddene, så vil han mest sannsynlig slippe ut om 4 uker, så greit å få dette i orden så fort som mulig. Nå har vi virkelig sjangsen til å få så mye som mulig på denne karen, og holde han i fengsel...

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen konkrete tips/vitner nå... Men trenger mer;)

Jeg snakket med en kar som hadde sett bilen min på Jessheim, ved en bensinstasjon... Veldig fint om du kontakter med igjen, har ikke nr ditt.

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med politiet igjen... Jobber med å knytte denne personen til så mange saker som mulig, og dukker stadig opp nye ting;) Har også meldt seg noen vitner nå, men bare send meg en PM hvis du har sett noe.

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en kar som hadde sett bilen min på Jessheim, ved en bensinstasjon... Veldig fint om du kontakter med igjen, har ikke nr ditt.

A.J.

jeg som så han ;) og du har nr mitt ;) 93873354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som så han ;) og du har nr mitt ;) 93873354

Da har jeg sendt deg PM:)

Må bare si tusen takk igjen til dere som stiller opp og har fulgt med:) Håper vi får bura disse inne en stund nå. Måte på hva vi skal finne oss i, og disse folka gjør dette bare på faen...

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A.J.

Er bensinstasjonen vidoeovervåket ?

Desverre så slettes opptakene etter en uke.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bensinstasjonen vidoeovervåket ?

Desverre så slettes opptakene etter en uke.

Den er nok overvåket, og har sagt ifra til politiet for lenge siden, så håper de har fått sjekka dette. Men han visste ikke noe når jeg ringte, disse sakene har havnet hos flere forskjellige politifolk i forskjellige distrikter, men prøver nå å få samlet all info hos en kar som skal se på det. Han er ihvertfall veldig behjelpelig, men trenger fortsatt litt tid på å sette seg inn i alt. Tror nok vi sitter på en bedre oversikt enn han, derfor jeg nå jobber med å samle all info o.s.v. slik at jeg kan sende dette på mail til han. Håper å få gjort dette over helgen...

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider