--Vegard-- Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hei, jeg har kjøpt felger med feil innpress til forden, så dekka stikker for langt ut og subber derfor en del siden sierra`n er senka, men lurer nå på å bredde alle skjermane. er det noen som har god- eller dårlig erfaring med dette har ikke lyst til å gjøre det uten å ha sett bilder av noen andre biler? har fått kontakt med et sted som gjør dette, di valser ut skjermen har noen bilder av dette ??? takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Du kan feks kjøpe vingebilbreddere, de bredder vel en 30-40mm på hver side. Hvilket karosseri har du ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Du kan feks kjøpe vingebilbreddere, de bredder vel en 30-40mm på hver side. Hvilket karosseri har du ? jeg har combeien men blir det bedre plass inne i skjermene med breddere, er liksom pga subbinga jeg vurderer å bredde da og derfor valsing ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Må i tilfelle kutte bort hjulbuen innenfor breddinga. Spørs litt hvor store dekk og hvor mye senk Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg