Ingrid Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Tjollahopp! Fikk shina bilen min i går, og da jeg skulle se på den etter det var gjort ser jeg plutselig at klarlakken har begynt å flasse av rett ved en steinsprut, noe som er utrolig irriterende. Så jeg snakker litt med forskjellige folk, og alle sier at det er noe som burde gå på garanti, på grunn av dårlig lakkarbeid. For et par år siden hadde jeg bilen min til oppretting hos stenshagen sitt opprettingsverksted, hvor de da blant annet lakkerte panseret. Jeg dro derfor tilbake dit i dag for å klage, men de står selvfølgelig på sitt, og mener at det er steinsprutskaden sin skyld. De kunne ikke fortelle meg hvorfor det da ikke skjedde på de andre steinsprutene, eller hvorfor det ikke skjedde på andre biler, for det fantes det ikke noe fasitsvar på. Jeg har tatt saken videre til forbrukerombudet, så jeg får høre hva de har å si, men personlig vil jeg påstå at dette kommer av dårlig lakkarbeid. Hva mener dere? Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Tjollahopp! Fikk shina bilen min i går, og da jeg skulle se på den etter det var gjort ser jeg plutselig at klarlakken har begynt å flasse av rett ved en steinsprut, noe som er utrolig irriterende. Så jeg snakker litt med forskjellige folk, og alle sier at det er noe som burde gå på garanti, på grunn av dårlig lakkarbeid. For et par år siden hadde jeg bilen min til oppretting hos stenshagen sitt opprettingsverksted, hvor de da blant annet lakkerte panseret. Jeg dro derfor tilbake dit i dag for å klage, men de står selvfølgelig på sitt, og mener at det er steinsprutskaden sin skyld. De kunne ikke fortelle meg hvorfor det da ikke skjedde på de andre steinsprutene, eller hvorfor det ikke skjedde på andre biler, for det fantes det ikke noe fasitsvar på. Jeg har tatt saken videre til forbrukerombudet, så jeg får høre hva de har å si, men personlig vil jeg påstå at dette kommer av dårlig lakkarbeid. Hva mener dere? Ingrid jeg vil tippe du har gått for nærme med høytrykks spyleren på og rundt steinspruten, vannet vil da løfta klarlakken ifra baselakken. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg har veldig vanskelig for å tro at du skal få dekket noe på en steinsprut! Blir nesten samme som å klage på en rute som sprekker når en får steinsprutskade! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Har nok ikke vært for nærme med høytrykkspyleren nei, men vi får se:) Synes det i så fall er rart at det ikke skjer på de andre steinsprutene eller på andre biler.. Jeg har hvertfall aldri sett det før.. Er jo forresten ikke steinspruten jeg klager på, er over steinspruten det har begynt å flasse, ikke rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Høres merkelig ut. Men jeg har ikke mye peiling på lakk :op: Men hadde nok prøvd å klage jeg oxo... Har noen steinspruter jeg oxo, men ingenting som flasser. Kjøpte touch-up paint for noen uker siden. Men tiltak å begynne å flikke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Har nok ikke vært for nærme med høytrykkspyleren nei, men vi får se:) Synes det i så fall er rart at det ikke skjer på de andre steinsprutene eller på andre biler.. Jeg har hvertfall aldri sett det før.. Er jo forresten ikke steinspruten jeg klager på, er over steinspruten det har begynt å flasse, ikke rundt. en del eldre biler med metallic lakk pleier å ha store felt hvor klarlakken flasser, jeg mener dette skyldes dårlig vedlikehold av bilen. og det skal ikke mer til enn en ripe eller ett mikroskopisk hull i klarlakken for at man da skal kunne spyle av klarlakk neste gang man vasker bilen. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Dårlig vedlikehold skyldes det hvertfall ikke på min bil! Det tør jeg påstå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 du har ikke et bilde av "skaden"?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Kan prøve å få tatt et i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Fikk du tatt noe bilde?:) Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg