Gå til innhold

Mercedes 190 E (griselav)

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

Originally posted by MercFreak

om jeg hadde djort det så hadde bilen ikke vært mulig og ha så lav..

men du får kjøpt no foringer som gjør at du kan rette opp camberen en smule i hvertfall..

Om dekka slites på innsida, så er jo det noe man må ofre for skjønnheten det da..

Jada, det er egentlig ikke noe problem, kjører du hardt i svingene så retter hjula seg opp og det sitter veldig bra da, det er jo det som teller.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by etg101

hvis du syns din er så lav, hva er denne da?

17346.jpg

der fikk du noe å bryne deg på der....

nei det gjorde jeg ikke, den bilen der står ikke på 9x16 og 215/40 dekk, og er en helt annen bil...

Og hva bryr du deg for? det er jeg som prøver og selge en bil ikke du som skal komme og fortelle meg at bilen min ikke er lav!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MercFreak

nei det gjorde jeg ikke, den bilen der står ikke på 9x16 og 215/40 dekk, og er en helt annen bil...

Og hva bryr du deg for? det er jeg som prøver og selge en bil ikke du som skal komme og fortelle meg at bilen min ikke er lav!

Han har justerbart oxo da.... ;)

Hva er en griselav bil forresten? :rolleyes:

Den er så lav som det gåt ann og ha den uten at det blir no vankligheter i trafikken.. Er det her griselav?

:rolleyes:

BTW: Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er kun senka et sted mellom 120mm og 150mm, + at dekkdimmensjon øker det enda mer, ¨så den kan neppe være griselav.. det at det går an og ha 5 personer i bilen uten og få problemer kan heller ikke ha noe og si, bortsett at fra ved u jevnheter i veien så slår den nedi litt her og der og at du ikke kommer over fartsdumper, og om du kommer til p-hus så er det bare og glemme og kjøre opp noen etasjer, for da sitter bilen fast, hadde man montert skjørter og frontleppe så hadde man hatt et par cm klaring til bakken, og hadde ikke hatt mulighet til og kjøre over farstdumper på grunn av de... men lav er den i hvertfall ikke, glem at den er lav, den er kansje litt senka..

griselav får du definere selv.. jeg har til dags dato enda ikke sett en 190 som er lavere, og om jeg hadde gjort det så hadde jeg kjørt rett hjem og henta vinkelslipern og tatt et par runder til av fjørene!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider