Gå til innhold

Hvilke ting gir deg en god følelse når du er i din bil?

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ingen som rett og slett bare liker å kjøre bil da?? hehe..

det beste er jo å sitte bak ratte å rulle langs landeveien og bare nyte..

uansett om det er en lada,volvo eller en amcar!!

bil er bil..og bil vil altid være vår beste venn..

så derfor sier jeg..nytt det..ta vare på din bil.. bry deg om den og kjør den med ære og stolthet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra følelse #1: Å kontrollere Audien min i en sinnsyk Dorifto-kombo på et forlatt industriområde når det er såpeglatt ute! :)

Bra følelse #2: Å se FWD/RWD-folkene stå fast i oppoverbakken, mens jeg selv ligger på breisladd opp der! Quattrooo! :)

Dårlig følelse #1: Når diffsperra på bakakselen ikke vil av.

Dårlig følelse #2: Når det går galt når man sladder, og tenker "neiiiiii!!" rett før man tenker at "nå må jeg rette ut fronten min igjen". Så kommer det (nesten) uungåelige; "krønsj!" :(

Dårlig følelse #3: Når man ser snuten, og vet at man har vært slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Jeg liker å kjøre når jeg har nyvasket bil innvendig, knusktørre, rene matter på gulvet, null støv på dashbordet og ny cd i spillern.. :)

Enig, men bilen kan gjerne være skitten utvendig, så lenge den er ren inni, og rutene er helt rene. Da ser alt bra ut fra der jeg sitter ;)

Arti er det også å konstatere at tanken tar laaaang tid å tømme, selv med blyfot.

Svært så nysjerrig asim er om dagen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er lenge siden jeg har kjørt 200sx`n.

Åpner porten, drar forhenget til siden, og ser den står nyvasket og fin og venter på meg. Setter meg inn, vrir om nøkkelen og hører bensinpumpa murrer i bakgrunnen samtidig som APEXi logoene lyser opp på dashboardet og midtkonsollen.

TV skjermen kommer på, musikken starter samtidig som jeg starter motoren.

Så hopper vi fram i tid til motoren er blitt varm, og jeg kan høre turbolyden, 3" eksosen og ikke minst dumpventilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at bilen er ren inni bedre enn utenpå.

Akkurat støvsugd

Dashglans over hele dashbordet, girmansjett, nedi alle rom.

Nyvaska ruter uten møkkrender.

Er ikke noe fan av Wunder's, men siden jeg røyker, er jeg litt glad i en svak duft av Everfresh baumen (grønn med hvite prikker).

Hjelper på at det er full tank, og så bare cruise med god musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider