espen-1990 Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 jeg har denne cd spilleren. men jeg har en corolla DX 87 mod og der er det ikke lagt opp ledninger så eg lurte på kor eg må koble til + og - på denne spilleren? noen som vet? det er jo ikke merket som dere ser på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Kjøp et par ISO-kontakter, så er ledningene (som regel) merket... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen-1990 Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 kor får jeg tak i sånne? hvilket passer til min corolla DX 87 mo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 plugger de inn i spilleren så skøyter du kablene fra bilen in på kablene fra kontaktene (litt rart svar men du skjønnert sikkert) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 + at skal du bruke spiller-forsterkeren må du ha en kabelovergang til den lange, smale inngagen... Din lokale meca\mekonomen kan hjelpe deg med dette da begge fører blaupunkt :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen-1990 Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 jeg har ikke noe og koble de kablene til :S jeg har ikke annleg i bilen fra før det er ikke høytalere i den en gang. gammal bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 det står på kontakten hva som er + og - osv. så legger du opp kabler til høytalerne(som du må kjøpe) og legger strøm. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Samt remote, som du i dag ikke har bruk for i og med du ikke har forsterker :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 + at skal du bruke spiller-forsterkeren må du ha en kabelovergang til den lange, smale inngagen...Tvert imot, den "kabelovergangen" trenger han kun når han skal koble til ekstern forsterker. Nå trenger han bare de to ISO-kontaktene.Og ellers minimum et par 4" høyttalere til dashbordet... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Har hatt samme type spiller og samme bilen hehe. Du må bare dra helt nye kabler tilhøytalerne. Som sitter litt under på dashbordet. Klarte det jeg hvertfall og da bør det ikke være noe problem for deg heller for å si det sånn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen-1990 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 var på biltema i dag og så på iso kabler. men då jeg så på de var det ikke merket. du hadde 2 sukkerbiter som passet på ene enden og mange ledninger på andre siden som ikke sto hvor skulle :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 var på biltema i dag og så på iso kabler.men då jeg så på de var det ikke merket. du hadde 2 sukkerbiter som passet på ene enden og mange ledninger på andre siden som ikke sto hvor skulle :S http://www.bilforumet.no/bilstereo/160878-how-to-koble-iso-kontakt-lednings-nettet-i-bilen-bilde-de-trenger.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen-1990 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 iso kablene var jo ikke make til den på bilde der :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 hvordan ser den ut da? HAr du bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen-1990 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 nei =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg