wunderbaum Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Trenger navn og nummer på stavanger mannen som bygde opp denne forden. Hvis noen kjenner han så send en pm. Har endel spørsmål jeg trenger svar på :-) Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ringer du biltilsynet så kan du få greie på hvem som har eid den tidligere. Det hjelper nok litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Tenkte på det.. Men biltilsynet stengte telefonene halv fire og jeg ringte kvart på fire. Det er sjølve byggeren jeg skal ha tak i. Er ikke alltid godt å vite hvem det er hvis den har hatt 5 eiere de siste ti åra. Grunnen til det hele er at jeg har bestilt girkasse fra statene og jeg må vite hva som er gjort med motoren for å få tourqe converter som passer, og svinghjul med riktig balanse vekter osv osv. Hadde også vært hyggelig å slått av en prat med'n og hørt om han fortsatt hadde gamle motoren som satt i bilen Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg