Gå til innhold

Ny eier av 850 og har noen rimelig nybegynner spm

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

Jau

Har fått meg en 1994 850 som tidligere har gått som politi bil. Er i shabby stand men d kan gjøres etterhvert.

Det sitter en 2,5 liters motor i den med enten 170 hk eller 175. Er ikke turbo.

Men hvilke motorer og slik kan man evnt chippe?

Har aldri hatt eller vært borti slik og ser andre 850 har fått chippet. og hvor sitter denne chippen evnt i tilfelle det allerede er gjort på denne?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil:)

bare legg inn bilder, 2,5 20v har vel 170hk, ser enkelte chipper disse, hvor mye hk de får da er det vel en evig krangel om, da en sugemotor ikke gir så veeeeldig mye mere effektøkning med chip, men det kan noen som har mere greie på en meg svare på:)

et åpent luftfilter og et gromt effektanlegg i kombinasjon med chip så har du en bil som går passelig godt og har en grooooom lyd;)

chippen sitter vel i hjernen, som ligger på bilens høyre side, under panseret, en svart boks i framkant av ekspansjonstanken.

Planer for bilen da?

Einseth Bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få satt i finere frem stoler, slike blåe delskinn. Bytte panseret pga en liten bulk. Få tak i et eller annet felger, bedre stereo, fjerne rust. Bytte foringer og dempere, senke den samme slengen. Bare slik lett :p

Men er en bil for hunden min og meg så for mye er ikke vits da han sikler ned alt som er eller spiser d opp om han er grinete :p

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider