emilhetty Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Kjøp 2,5" kat fra biltema, også bruker du sånn overgang til 3" i hver ende. En kamerat gjordet det på 940 når han måtte vise den på bt, han måtte også stappe inn litt stålull for å dempe støyen. han har jt 3" med en lyddemper. Men du må ikke ta etterkontroll der du hadde bilen på eu kontroll. Så du kan jo bare fylle litt e85 og dra et annet sted å vise den. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Kjøp 2,5" kat fra biltema, også bruker du sånn overgang til 3" i hver ende.En kamerat gjordet det på 940 når han måtte vise den på bt, han måtte også stappe inn litt stålull for å dempe støyen. han har jt 3" med en lyddemper. Men du må ikke ta etterkontroll der du hadde bilen på eu kontroll. Så du kan jo bare fylle litt e85 og dra et annet sted å vise den. Ja sant dæ. De sjekker vel bare det som var feil ved første kontroll på etterkontroll? Men har du linken til 2,5" katalysatoren til biltema? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ja sant dæ. De sjekker vel bare det som var feil ved første kontroll på etterkontroll? Men har du linken til 2,5" katalysatoren til biltema? Dem skal kun sjekke det som var feil når du skal på etterkontroll, så ting som allerede har gått i mellom behøver du ikke å beskymre deg over lenger. Han brukte den her: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=98981 tror jeg, var ikke fullt 2,5" da, var bare 2,2". Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Eg hadde problem med for høg CO på en bil for nokre år sidan, nytt luftfilter og ny olje og oljefilter so vart det bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Eg hadde problem med for høg CO på en bil for nokre år sidan, nytt luftfilter og ny olje og oljefilter so vart det bra:) og hvilken modell var det ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Det var no ein 87-modell Rover 820Si so det er no ein litt annen type motor, men det kan no vere greit å ta eit oljeskift viss det er ei stund sia sist... Det var mekanikaren som tok kontrollen som sa det ville hjelpe å skifte olje og filter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Det var no ein 87-modell Rover 820Si so det er no ein litt annen type motor, men det kan no vere greit å ta eit oljeskift viss det er ei stund sia sist...Det var mekanikaren som tok kontrollen som sa det ville hjelpe å skifte olje og filter... Ja men min er 92 modell å da må jeg ha katalysator uansett om jeg er over eller under kravet Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Noen som vet om en BILLIG 3" katalysator til salgs? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg