Gå til innhold

Innpress på superstar grandeur til 240?

Ranger emnet

VolvoTuning

Anbefalte innlegg

Noen som veit Åssen innpress som er best på 10" å 9" superstar til 240? uten spacer, men med maks kant på felgene? :volvsmile

10" brei tror jeg blir heller bredt på 240 du.

men 18x9" med -8 er nok et "OK" innpress...

bra med kant å man trenger nok ikke å kværke skjærmer så alt for mye.

Om du ikke er av de som skal senke max 40mm da

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satset på 8" forran og 9" bak, jeg! ;)

Ingen med erfaringer om saken som har noe å si da? :)

Maxis og meg selv kan vel litt om innpress på superstar å hva som passer å hva man må bruke litt andre metoder for å få på....

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at bilen ikke skal se helt CP skada ut så bør du dra ut bakskjermene litt i bakkant så du får senka den skikkelig.

Jeg for min del syns det er bedre å ha felgene litt lengre innunder skjermene og ikke så breie som det er mulig for å få senka den mere.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer 9" foran oxo uten alt for mye kødd eller er 8,5 bedre?

Du kan sikkert kjøre 9" foran, men da kommer dem til å stikke en god del på yttersiden av skjermen.

8,5" breie felger med et13, subber nesten i fjærbeinet foran. Hvis du skal ha 9" breie da, så blir felgene 12,7mm breiere enn 8,5".

Et13 betyr at sentere er 13mm fra midt på felgen, så etter min beregning så blir det 13mm-12,7mm som er 0,3mm. Hvis du da kjøper felger som er 9" og et0 så skal det gå fint.

Nå er ikke jeg 100% sikker på at det jeg skreiv stemmer, men etter som jeg har skjønnt det med innpress så må det bli sånn, Så du burde sjekke det skikkelig opp før du bestiller felger.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 7 months later...

Trenger litt hjelp. Jeg kommer fra Kosovo og har bodd i Norge ca 2,5 år. Mitt yrke er bilmekaniker, men har desverre ikke no fagbrev. Det jeg lurte på er om det er no kurs jeg kan ta for å få fagbrev. Syntes det er unødvendig å gå på skole helt fra starten igjen, siden jeg har blitt ferdig med læling og hele pakken i Kosovo. Trenger rett og slett en kort kurs der folk kan teste meg hvordan jeg ligger ann som bilmekaniker. Og håper på å få fagbrev fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider