emilhetty Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Noen her som skal på sørlandstreffet i år? Så det var en annen som hadde lagd post om det samme: http://www.bilforumet.no/120/199781-s-rlandstreffet.html Men er vel kanskje ikke så mange som er innom 120 som 240 forumet. Jeg kommer ihvertfall, skal sitte på med Volvo945ltt. Bilde av bilen hans fra i fjor: 240ien ser ikke så pen ut at jeg gidder å dra den på treff nå, så får sitte på og drekke i stede :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Planen var å ta turen, men følest ikkje heilt som det samme når det blir holdt i sentrum i stede for den kosele campingplassen, hadde liksom en 'thing' der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 jeg er med. var jo i sentrum i fjord og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 jeg kommer, vis dere ser en neger på treffe så er det bare og hilse :volvsmile Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stayinthe50s Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 jeg kommer, vis dere ser en neger på treffe så er det bare og hilse :volvsmile MÅ bare gi deg cred for at du har selvdistanse og tåler å ködde lit med det... :peace: Sorry of-topic... Siter [ ] Volvo 264 -76 [x] Volvo 244 Diesel -81 [x] Volvo 242 -76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Er det nesten ingen som skal på treff eller? Vi drar nedover i dag, må jo feste litt i tvedestrand i kveld :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Da var jeg hjemme igjen da, dem som ikke var på treffet gikk glipp av masse. bla. baksete kasting ;) Men nå tenkte jeg at det var på tide å legge seg, begynner faen meg å bli sliten. Har drekki konstant helt siden kl 9 på morran i dag, Så da sier jeg bare skål og god natt ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 du som lå bak oss i crusinga? kjørte i en 945 koks/sølv grå selv.. :)lurer på om ikke du lå bak oss da? Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 knallbra treff, men er det noen som har noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 tror jeg har et parr hundre bilder eller noe... Får se om jeg får rota meg til å ta å laste de opp ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 du som lå bak oss i crusinga? kjørte i en 945 koks/sølv grå selv.. :)lurer på om ikke du lå bak oss da? Kan være mulig det, husker ikke helt. knallbra treff, men er det noen som har noen bilder? Ligger noen bilder her: http://www.tvedestrandsposten.no/bildeserier/article3577838.ece Her er foresten bilde av meg og: http://www.tvedestrandsposten.no/bildeserier/article3577838.ece?token=&start=15&serie=0 Meg til venstre ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 nor er det treffe da? stiler opp med 144 min jeg da Da er du nok litt seint ute, treffet var om lørdagen. Så du får nesten ta deg en tur til nesten år ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hvem kjørte bilen? :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hvem kjørte bilen? :P Volvo945ltt som kjørte bilen, eller det er jo bilen hans ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg