Gå til innhold

Pioneer, Sony eller Alpine

Ranger emnet

solviken

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut nå at den amerikanske versionen av pioneer DEH-P6000UB har 3 linjeutganger mens den europeiske har bare 2...

Men jeg har nå falt for disse 2 Alpine spillerne.. noen som kan si meg hvilken som er best??

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2170

http://bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1840

9812 er en knallspiller, bedre enn de fleste nye spillerne på markedet...

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut nå at den amerikanske versionen av pioneer DEH-P6000UB har 3 linjeutganger mens den europeiske har bare 2...

Men jeg har nå falt for disse 2 Alpine spillerne.. noen som kan si meg hvilken som er best??

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2170

http://bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1840

Du får som regel det du betaler for, og da 9821RB koster 4990,- mens 9880R koster 2290,- er det jo klart at 9821RB er best.

Den har 3 linje-ut på 4V, mot 2x 2V til 9880R.

Den har 4x 60W forsterker mot 4x 50W til 9880R.

Du kjøper jo klart 9821RB om prisen ikke har noe å si.

1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning

16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2

Performance by DLS Car Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får som regel det du betaler for, og da 9821RB koster 4990,- mens 9880R koster 2290,- er det jo klart at 9821RB er best.

Du kjøper jo klart 9821RB om prisen ikke har noe å si.

9812 betaler man ikke 5000 for lenger...

Det har den kostet siden den var ny for 4-5 år siden (Bilradiospes som tar blodpris).

Koster 2500 på Eltek.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper jo klart 9821RB om prisen ikke har noe å si.[/quote

9880R har 3 linje utganger,, bare bilstereo som har skrevet feil:D ja vet at jeg får 9812 for 2112 kr på http://www.pixmania.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville gått for Pioneeren, den har mye bedre skjerm enn Alpinen og har et renere og mer oversiktlig layout enn Alpinen. Det er jo ikke særlig som skiller den, nesten smak og behag, men jeg tror jeg hadde gått for Pioneeren. Alpinen har jo støtte for DAB-radio, men dette tror jeg ikke er noe du akkuratt trenger. Pioneeren har jo 7-bånds EQ, noe som kan være greit å ha om du er ekstra kresen på lyden din.

Du må velge det du vil, du kan vel kanskje stikke opp på bilradiospesialisten og kikke litt på dem? :)

1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning

16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2

Performance by DLS Car Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for pioneeren. Jeg har ikke så mye erfaring fra pioneer, men har hørt mye positivt om de, og så ser den veldig flott ut :) jeg har mer erfaring med JVC, det er noen flotte spillere det også syntes jeg :) i en peugeot 405 jeg kjøpte så sto det i en eller annen sony spiller og noen 8" i hattehyllen. jeg byttet ut sonyen med en JVC KD G-333, og lyden ble mye bedre! og det ble overraskende mye mer bass bare med bytte av spiller :) og det er vel en av de billigste spillerene fra JVC, så jeg lurer på om kvaliteten på lyden blir bedre på de litt dyrere spillerene. Men jeg skal gå for en pioneer spiller når jeg skal bygge i mercedesen, mest bare for å prøve, og dersom jeg ikke blir fornøyd så går jeg over til JVC igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal satse på samme spilleren i merca :D

om du kjøper før meg, så må du si ifra om den er brukbar eller ikke :P

Det er da greit:P

Men akkurat nå må jeg konsentrere meg om å få ut orginal spillern min som sitter "støpt" fast i bilen min (corolla G6)..

Hmm:S:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider