andhor3 Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hei Har ein 5 kanals forsterker, to 12" subwoofere i kasse, og to 6x9ar i hattehylla PROBLEM: når eg skrur musikken litt høgt på spelaren, så kutter heile anlegget med jamne mellomrom! dei høgaste basstonene blir brutt, og det samme gjeld 6x9ane. Jording er sjekket og OK. Nokon forslag? :) -Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bluum Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Forsterkeren klipper. Mål spenningen ved forsterkeren og se hvor høy den er, det kan hende forsterkeren får for lite strøm. Hvis ikke er den rett og slett ikke kraftig nok til å drive så mye som den gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Kortslutning fra en høyttalerkontakt over til jord? Går forsterkeren over i Protect-mode når det skjer? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg hadde akkuratt samme problemet før:p Feilen jeg jorde var att jeg hadde løite penger, så jeg kjøpte en drittforsterker på mekk til 1000kr (Denver ettellerannet 4kanal) og kjørte en 12" og to 6x9 på den. Den ble rett og slett overbelastes når jeg spillte for høyt som Bluum sier her, spessielt på sanger der bassen spillte sjikkelig. Av en eller annen grunn forsvant problemet når jeg stilte litt på ecualizeren i spilleren. Men nå har jeg en annen forsterker på basseren og da fungerer alt fint;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Dimensjon på strømkabel? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg