MrJørgensen Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Heia, ska valse hjulbuene bak på min e36, men lurer på om noen vet hva de gjør med plast når de valser. Bakfangeren er jo av plast, og denne må jo valses noe for å følge resten av buen. Fikser de som valser dette og? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 nope :) da får du finne frem varmluftspistolen, varme opp og forme til du er fornøyd :) om det ikke er nok så får du eventuelt bygge om fanger.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Hva slags temperatur må jeg bruke? For å få den formbar men ikke så lakken tar skade? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 prøv deg frem :) varm litt og bøy, varm litt til og bøy... helt til du syns det er greit Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 jepp skal prøve det, hvis jeg trenger da. Var hos en istad og han mente jeg ikke trengte valsing. Så jeg får bare vente og se hva det blir til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg