OndSofa Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hallais alle amerikanos! Lå ut en tråd i happenings-forumet, men der var det særdeles lite respsons.. Mistenker at alle dere v8-huer muligens bare er her inne og lurker, uten å besøke de andre foraene så ofte.. Så da prøver jeg her også :P Posted by OndsofaHellu. Er det noen som sitter på noe informasjon rundt streetlegal-cupen i Trondheim og omegn i år? Siden sidene til acctrondheim er mer rotete enn klesskapet mitt, gav jeg opp å finne noe der. Når er første helg med kjøring, er vel sikkert Frøya? Når er det kjøring på Oppdal, Trondheim og Værnes? Og hvordan er det med lisenser og sånt? Kan jeg bare dukke opp med bil som er i teknisk ok stand, og betale engangslisens sånn just like that, eller hva? Takker for alle svar Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hei Terminliste finns på AMCAR.no og Bilsport.no Bare å møte opp og gi full gass. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 HeiBare å møte opp og gi full gass. Det er bare å kjøpe engangslisens på stedet, uten noe mere krimskrams? Hjelm kreves vel sikkert? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Det er bare å kjøpe engangslisens på stedet. Hjelm, min 3-punktseler, heldekkende klær + litt småtteri er påkrevd. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Nice, blir vel å stille i Bracket da :D Smell you there! Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg