Gå til innhold

Erfaring med Turtle Vax Ice

Ranger emnet


MrMyagi

Anbefalte innlegg

Jeg plukket tilfeldigvis opp en flaske med Turtle Vax Ice på den lokale Mekonomen. Jeg syntes produktet så spennende ut og fikk lyst å prøve.

 

Stoffet leveres med en påføringspad og en microfiberklut for å tørke av.

 

Etter en grundig vask fant jeg frem pakken og satte igang. Stoffet var lett å påføre og overaskende lett å tørke bort overskytende. Vosken tørker ikke opp som den vanlige voksen, men blir på en måte liggende oppå lakken.

 

Som reklamen sier etterlot Ice ikke produktrester på detaljer av svart plas osv, men jeg brukte likegodt stoffet med godt resultat også på slike detaljer.

 

Selve voksejobben tok omrkring 30 minutter, og det var en gøy jobb å gjøre.

 

Etter voksen så bilen veldig bra ut og hadde fått en glatt hard hinne av voksen. Det blir spennende å se hvor godt den holder. Det vil tiden vise.

 

Alt i alt virker produktet lovene og jeg kommer til å forsøke det flere ganger.

 

Er det andre som har erfaring med Turtle Vax Ice?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på Torshov hvor vi selgerr mye av Icen! Første jeg gjorde når jeg fikk meg ny bil var å ta med produktet hjem for å teste det ut, Ble sjuukt bra resultat! Har den liggende i bilen så hvis jeg skulle trenge litt shine så vet jeg hvordan jeg skal få det;)

 

Men er en ting du sikkert kommer til å legge merke til og det er at den holder seg ikke så veldiglenge:( blir døsbra res med engang men etter noen dager så er den lik som før. Så man må nok legge inn noen ekstra timer med feks Autoglym Deep Shine og kjøre Ice etterpå for maks res. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er en ting du sikkert kommer til å legge merke til og det er at den holder seg ikke så veldiglenge:( blir døsbra res med engang men etter noen dager så er den lik som før. Så man må nok legge inn noen ekstra timer med feks Autoglym Deep Shine og kjøre Ice etterpå for maks res. :)

Ja - det blir spennende å se hvor lenge det varer.

 

Jeg har også tenkte tanken om at det kanskje kan være et produkt å bruke for vedlikehold mellom hovedvoksingene.

 

Når jeg kjøpte produktet var jeg egentlig innom for å kjøpe Auto Glym Aqua Wax, for å få litt 'shine' etter vask. Men det spørs om ikke Ice vil funke like bra til det, siden det går så utrolig fort å legge det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår