dølle Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hei. Er det noen som vet hvor vi kan få kjøpt Römer bilstol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Bardum as Postboks 322 1401 Ski TLF: 64 91 80 60 Fax: 64 91 80 66 Mob: 91 64 87 51 Mail: barnehjelpemidler@bardum.no http://www.bardum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dølle Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hvem er det som importerer Römer bilsetene? Bardum hadde Römer Lord, men har ikke Römer flere barneseter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Ikke så kravstor nå da....... :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dølle Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 He he jeg er ikke kravstor, jeg liker bare å vite at jeg kjøper det beste som er på markedet. Er det noen som har noen erfaring med Römer Lord? Det så egentlig veldig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Denne svenske siden har Römer Kid. http://www.britax.se/meny1Frame-1.html Römer eies av Britax, så hvis du sjekker denne linken finner du forhandlere i Norge..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Sendet mail til Bardum. Spurte om de kunne skaffe andre Römer modeller enn Lord. Fikk følgende svar: Hei ! De fleste modellene kan skaffes på bestilling. Mvh Per-Sverre Bardum Morro dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dølle Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg skal ta kontakt med dem og forhåpentligvis bestille et bilsete hos dem. Jeg setter pris på hjelpen jeg har fått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Har lite å gjøre på jobb i dag. Kult å leke detektiv vettu' :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Har du sett på Recaro sine?...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by hatsu Har du sett på Recaro sine?...:cool: Jeg tenkte å kjøpe en recaro, du får jo tilogmed med innebygde høyttalere:D I tillegg er den justerbar i alle retninger, så ungen kan bruke den lenge, koster 3k, og det gidder jeg ikke legge ut hvert år... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dølle Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 På recaro-setene må du jo bruke 3 punkts selen. Er det så bra for en unge som er 1 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Vi kjøpte et Britax sete. Det var visst det beste! Kom bedre ut i test enn Recaro. Hos Recaro betaler man mye for navnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg