Gå til innhold

'97 passat 1.9 tdi

Ranger emnet

espulus

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal kjøpe meg en passat 1.9 tdi med 110 hk i helgen, og lurer litt på hva jeg kan gjøre for å yte litt mer hestekrefter?

Tenkte chipping og justering av hjernen var en mulighet, men jeg har veldig lite peiling.

Noen der ute som kan komme med tips til meg om akkurat dette?

På forhånd, takk.

- Espen Nilsen

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sette på større eksos,filter og chippe bilen..

Når du chipper bilen,så sitter den chippen i hjernen på bilen,hele styreenheten blir da omprogramert..Det sitter en chip i hjernen fra før,den blir nå bare byttet ut eller omprogramert.Så det er ingenting som heter å chippe bilen+justering av hjernen..

Men for all del,ligg unna sånne billige bokser,som du kobler til bilen.Det er bare søppel,gjør mer skade en hva du for igjen,eks turbo havari..

Jeg regner med at du for rundt 150 hk etter chip.NM for du også en del av,alt i alt,blir en gøy bil å kjøre..

Lykke til da,du for lete litt på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte en Passat 1.9 tdi for en stund siden.. Han dro på Ts-tuning i Trondheim hvor de chippet og justerte hjernen, sa han i alle fall. Han har nå 150 hk i bilen, og den går godt :)

Vil få en slik bil selv.

Du sier jeg ikke skal satse på noe billige bokser, og hvis du har en link liggende til en passende chip,, kan du ikke poste den her? :)

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...