Gå til innhold

Hva er den beste & dårligste investeringen du har gjort i din bil?

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

urquattron er det beste kjøpet jeg har gjort.

Ny TH350 automatkasse til 7000,- med shift kit hos "sverrre kahrs racing" er det dårligste jeg har kjøpt. begynte å slure og lukte etter kort tid, bare drit. Sverre sier jeg har kjørt den i stykker med min råe 327 cid motor?? Manuell here i come. automat er kjedelig

alle karrosseri deler jeg har kjøpt hos veng har bare vært søppel. Alikevel handler jeg der.. jaja :-)..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste: bytta inn 100nx'n og kjøpte 200sx'n

dårligste: her er det 2 kandidater, 1: kjøpte 100nx i desember for 80k, og byttet den inn 1 1/2 år senere og fikk da 40k for den ! :(

2: bestilte å betalte en styling front til nx'n og betalte 3k for den. fikk den aldri !! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste kjøpet jeg har gjort er vel på bilen jeg har nå, `88 90 quattro. Har vel ikke noen minner om noen direkte dårlige kjøp, men jeg holdt på å kjøpe meg en 87 lancia delta hf turbo, helt fram til jeg hadde den oppe på bukk og fant ut at det måtte sveises rust langt ut i neste århundre... min mening er at Italienske biler er noe dritt

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værste: en lyspære på jordebilen som viste seg å ikke være gåen, bare dårlig kontakt. det var 49,- rett i dass :(

beste: kjøp/salg av et par sx`r som jeg totaltsett tjente en god slump penger på :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste:

- Kjøpte SLK'n for 325.000 og solgte den 8 mnd senere for 355.000.

- Kjøpte Volvoen for 3.000,- for å drepe den i fjor vinter. Har blitt påkostet 500,- og går som en litt dårlig klokke enda.

Værste:

- Kjøpte BMW'n for 95.000,- Påkostet den godkjenning, diff, travers bak, nye hjul etc. Kjørte den t/r Ikea og solgte den for 90.000,- 30-40k rett i dass..... ;)

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Vel... som topic sier... hva er den beste og dårligste investeringen du har gjort.... og da vil vi gjerne høre det værste og beste... hehe....

:D

Hmm..

Den beste tror jeg må være den svære -78 Ford Broncoen jeg hadde. Med 350 bensin og manuell kasse.. ;)

Kjøpte den for 35k, kjørte den et års tid, røk drivaksel pluss fikk endel rust på den.. Rusten Bronco med forhjulstrekk er ikke det grommeste. :)

Satt den ut til salg, og ingen nappet.. :mad:

Før en kveld han jeg kjøpte den av ringte meg og lurte på om jeg hadde den ennå. Han savnet den så veldig, og lurte på om han kunne kjøpe den tilbake. Det fikk han, og jeg mener å huske jeg fikk 30k for den. (Med FWD og litt rust.)

Den dårligste tipper jeg blir Nissanen min.

Kjøpte den som en av de første i Norge, og prisene lå en god del høyere enn nå. Og det har blitt kostet på en del moro stash på den og. :)

Det mest økonomiske er nok å ikke selge den tipper jeg. :D

Edit: Urq'en min tror jeg kan bli en brukbar investering og forresten. De holder seg meget godt i pris.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider