Gå til innhold

Hva er den beste & dårligste investeringen du har gjort i din bil?

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

beste kjøp: b230k i fin stand for 100kr via Qxl

dårligste kjøp: bilstereo pakke på qxl..

spilleren kuttet ut etter 2 dager, 6*9" var sprengt, utbrent og rævkjørt. men 12" var ikke så værst...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beste:

Alle modsene på 323 GT-R`en min! De var verdt hver en krone.

Verste:

Betale 13.000 for et 3" eksosanlegg jeg aldri fikk (til GT-R`en)

Jeg fikk pengene tilbake etter en laaang kamp.

Firmaet som gjorde udåden er heldigvis nedlagt nå. Navnet begynte med A og sluttet med -DT.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men dette skulle ha vært min beste investering:

Siden QXL ble nevnt kan jeg nevne at jeg fikk tilslag på bilen under for kr 7002,-. Jeg fikk derimot ikke kjøpt bilen for han som auksjonerte den trakk seg. Jeg tenkte å kjøre saken langt, men valgte å tilslutt å trekke meg. Forhørte meg advokater og faktisk en professor, men ingen hadde tro på saken :( De sa at auksjonen ville bli sammenlignet med en rubrikkannonse med trykkfeil og at jeg da burde forstått prisen måtte være feil. Jeg klarte ikke å finne noen som hadde vunnet lignende saker og jeg ville ikke være den første til å prøve. Toppen av i'en så står vel Qxl sin servere i England som antageligvis betyr at det er engelske lover som gjelder.

Tittel: Audi 100 2.3 E

Cd skifter med plass til 10 cdèr.

Alarm

Takluke

Sentrallås

Aluminiumsfelger både på vinter og sommerdekk.

Strøken Audi 100 2.3 E selges.Bilen har masse utstyr.Nye v+s dekk medfølger.Bilen har gått 221000 km.Er det noe dere lurer på så ta kontakt pr mail eller telefon. Lykke til med budrunden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste kjøp: Porshce 944. Var Konge bil helt til den ble smelt. alt i alt kostet den smellen meg nesten 150 000 .- Ikke kjekt når en er 18 år og skal i militæret.

Beste kjøp: Golf 2 gti som jeg fikk av kompisen min for 4K og som jeg fikk masse deler i fra og fikk solgt den i deler for 12K Det er den eneste bilen jeg noen gang kommer til å tjene penger på!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Beste investering: Den bilen jeg har nå.

Dårligste: Fylte bensin for 10,- pr.l i Narvik i sommer.Forøvrigt den dyreste bensinen på hele ferien (medregnet Sverige og Danmark)

Har det godt du da tydeligvis...

Bensinprisen her ligger godt over 10 kr hele tiden den :(

Har vært en av norges 3 dyreste stasjoner 15 år på rad eller noe :( Helt sykt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Dårligste investeringen: At jeg restaurerte en Taunus.

Beste: At vrakpanten var satt opp til 6000,- på den tiden.

Jævli bra :-), trodde intellektet ditt var for stort til å restaurere en Taunus (var ment som et kompliment)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste: Brukte nesten ett døgn, kjørte 25 mil og betalte 11000 kr for Unichip til Nissanen min (gamle bilen). Dette funka dårlig, og ble rivi ut igjen et år senere. I mellomtiden måtte bilen inn igjen for mer justering.... Fullstendig bortkasta penger!

Beste: skiftet en slangestump på 5 cm på nye bilen, det gav mer pulver enn chippen gjorde. Tok meg tre minutter og kosta kanskje tre kroner. :D

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider