Gå til innhold

Hva er den beste & dårligste investeringen du har gjort i din bil?

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Oddemann

Beste: Solgte 4 utslitte lisser for 1stk. helflaske.

Verste: Det e jo altids den ekstra bensinen ein har brukt får å

få nok fart til å havne i skauen..

hadde jo ikkje blitt so mykje ekstrabensin hvis du ikkje sku so jææææææækli langt ut i skauen då :D

Beste: sirævvan min, kjøpt for 5000, sønderkjørt, skamkjørt og herpa, og solgt for 7500.. :cool:

Verste: satte en nissan 200sx på autocenteret i bergen for å bytte turbopakninga, so skrudde de fast turboen med fingrane.. Da gjor de forsåvidt på reklamasjon og, so endte opp med 2 lange verkstedsopphold i tillegg til at eg måtte gjera da sjøl siste gangen for å få drittn te å holda.. :mad:

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba et par dager hos pappa og fikk en 316i E30 som takk for hjelpa, den hadde en liten skade bak. Det var egentlig meninga at jeg skulle rette ut skaden og så selge den, men da jeg hadde demontert støtfangern fikk jeg tilbud om å selge den for 15 000 og jeg takka ja. Lettjente penger.

Den værste er vel Cagivan som jeg har nå som jeg snart har påkosta 30 000 :rolleyes:

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Børnerud'n

hadde jo ikkje blitt so mykje ekstrabensin hvis du ikkje sku so jææææææækli langt ut i skauen då :D

:mad:

Men eg har aldri kjørt ned gjerder eller mura eller andre bil for denslags skyld.. Du ligge fleire liter forann meg enda:D

(x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05

måtte de brenne

Opel Rekord 1900 77mod

(x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils!

(x)94 Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oddemann

Men eg har aldri kjørt ned gjerder eller mura eller andre bil for denslags skyld.. Du ligge fleire liter forann meg enda:D

Finna fram målebåndet? legga sammen mine so komme eg nestn halvparten so langt utfor so deg bonde bonde

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en her som nevnte på at italiensk er no drit..

og da vil jeg si at det jeg har tapt mest på er en alfa romeo gtv, lakket strøken når jeg kjøpte den så jeg fant ikke noe rust på den.. et år senere var den ihjel rustet.. ga 30.000,- og fikk igjen 2500,- to år etter... og da hadde jeg så vidt fått brukt den litt...

Beste må være Audi 80'n jeg hadde, kjøpte for 2000,- og fikset smått opp og solgte for 15.000,-

'00 Honda S2000

'96 BMW 540 M5 (til salgs)

'76 Audi 80 GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: 1989 Audi 80 2.0E quattro. Kjøpt i ganske dårlig tilstand for 35k i fjor sommer. Skiftet to hjullager, en bærekule og et endeledd samt renset interiøret og polerte den. Solgt en måned etterpå for 55k.. :D

Dårligste: 1983/90 Audi 200 Turbo Quattro 10v. Ombygd skrothaug. Motoren gikk alltid og drivverket var bra, men ellers var stort sett alt elektrisk mer eller mindre defekt. På toppen av det hele var jeg dum nok til å gi 75k for skrotet (februar 2001) og solgte den for 45k 9 måneder etterpå, etter at jeg ble lei av å skru hver eneste helg.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Beste Golfen til Bergen og de 3 Volvo 360

Værste

Kjøpte en feit Golf 1 GTI kjøret 2 runder på Våler for så å legge den på taket.

Golf GTI 16V Turbo som jeg kjøpte trodde jeg kunne stole på den selgern men der tok jeg JÆVLIG feil. ALT var GALT MED DEN

ble det så mye skader på gti'n ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider