Gå til innhold

Hva er den beste & dårligste investeringen du har gjort i din bil?

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Beste : Køjp av Supersportsbilen Lotus Elise

Ja, denne bilen er dyr å holde på med, men alt er så nytt og fint. Så da får man lyst til å fortsette på den uansett pris om dere skjønner, så er det UFATTELIG morsom å kjøre selv med 105hk (ut på hjulene).

Værste : før i gamle dager da jeg dreiv med gammel opel, bare reint tap sikkert en 200k tilsammen bare i tap over 5-6 biler der. (Inkludert min wankel-tid med wankel (12a og senere 13b tt i en '77 2-dørs opel rekord)

Og ja, en bil jeg hadde sikkelig lyst på før var en Kadett E med Calibra 4x4 oppsett på, men det blei det heldigvis ikke noe av.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Værste: 1 dynamo som ikke funka, for så kjøpe enda en som ikke funka, også for å kjøpe enda en som ikke passa men ble bygd om og passa etterhvert :p

Og å sette bilen på verksted, for å måtte stjele den for å få den tilbake - etter de hadde ødelagt fordeleren på bilen "¤%"#¤%

Beste: 29k for en 16v prelude (listepris på 50-60k)

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Kjøp av Golfen, for en veldig billig penge for en veldig rustfri bil (Som var det viktigste).

Verste: Kjøp av komplett interiør som jeg hadde i bilen i 5 dager eller noe, før jeg reiv fra hverandre bilen igjen. Også skal jeg ikke bruke interiøret seinere engang. Kjøpe anyone?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Vel.. Er usikker her, men jeg er vanvittig fornøyd med rattet mitt, et gammelt Dino ratt, men det fikk jeg.. Er vel kanskje armlenet som har gitt mest igjen for pengene:D

Dårligste: Var dum og kjøpte noen innstegslister som det sto Sport på, jeg var tilogmed så dum at monterte dem, og når jeg skulle fjerne dem ble det merker i lakken anger2 . Ellers har jeg en stor pappeske med harry saker som jeg har kjøpt til biler, alt i den esken angrer jeg på violin :(

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Verste: Min gamle suzuki fz50 som jeg kjøpte for 2000 og skar ca 5-6 ganger.. Borra sylinderen 3 ganger og kjøpte ny siste gangen.. Har sikkert lagt ut 5-6000 på den.. så solgte jeg den for 1500.. klarte ikke å se på den etter siste gangen den skar seg...

Beste: Ennå ikke opplevd, men snuser på bil;D

99' Polo 1.4

82' Mazda 323 1.5 "GT-R"

"Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på"

Jan Erik Larsen, Autofil.

Ønskes kjøpt

-2000 modell baklykter til polo

-Panserforlenger polo 6n

PM eller mail

Lenke til kommentar
Del på andre sider