christiann Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Jeg er ny her, så prøvde å finne ut hvor jeg skulle poste denne. Får bare flytte hvis den er feil, men lurte egentlig på noe. Kjæresten min er bilfrelst og har alltid hatt lyst til å få sitte på med en rallysjåfør eller på bane eller noe lignende. Hvor får man lest om dette osv? Prøvd å søke litt på nettet, men kom ikke så langt. Muligens jeg brukt feil ord men.. Takker for hjelp her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Er det snakk om bilcross/rallycross nasjonal eller rally slik som petter solberg kjører..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christiann Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 det jeg hadde tenkt var at hun kunne få sitte på med en bil som kjører rundt. F.eks i skogen.. eller på en bane.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Blir vel igrunn vanskelig i f.eks bilcross/RCN, da dem bare har ett sete.. Petter Solberg-rally, har jo 2 seter, så er vel sikkert flere muligheter der.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 gatebil taxi'n? må da væra ypperlig:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 http://www.heitmann-motorsport.com Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Jeg er ny her, så prøvde å finne ut hvor jeg skulle poste denne. Får bare flytte hvis den er feil, men lurte egentlig på noe. Kjæresten min er bilfrelst og har alltid hatt lyst til å få sitte på med en rallysjåfør eller på bane eller noe lignende. Hvor får man lest om dette osv? Prøvd å søke litt på nettet, men kom ikke så langt. Muligens jeg brukt feil ord men.. Takker for hjelp her! http://www.sommertreff.no Leier ut biler på et biltreff... må jo være mitt i blinken.. sitat ; "Nå gir vi DEG sjansen til å kjøre en ekte løpsbil på Norges beste bane! Japantuning stiller på vårtreffet med 2 utleiebiler for racingfans som har lyst å prøve noen runder på ACR. 3 runder koster 450.- og 5 runder koster 750.- Dette er noe du bare MÅ prøve!" Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg