Gå til innhold

Brukte Audi A4(A6)i Bergen?

Ranger emnet

Leoon

Anbefalte innlegg

Har sett på forskjellige forhandlere her i Bergen og de selger så og si alt utennom brukte Audier generelt.

Lurter på om noen vet om en bruktbilforhandler som selger Audi i Bergens området?!

Og om jeg virkelig må helt til feks Oslo( er der jeg har funnet de fleste brukte Audiene jeg vil ha har vært)

Har funnet denne 2001 Audi A4 2.0, ville bare høre om folkens syn på den bilen. Har litt tvil siden det den er helt i Oslo. Men likte virkelig utseende og alt interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil, hadde jeg hatt litt mere penger så skulle jeg virkelig vurdert bilen din!

Nydelig bevart og felgene var WOW =)

Hvor store er de felgene og hva betalte du for de?

Du kan kanskje svare på hvis en Audi A6 har gått 190 000 km om det er mye og hvor langt pleier de å gå?

Har funnet en A6 til 105 000.- som jeg skal prøvekjøre idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A4 med 2.0 er en bil som går greit, men vil egentlgi annbefalle deg en annen motortype. Siden 2.0 er en motor som er kjent for å bruke mer olje en du trur. De bruker ikke kjempe masse, men mye til å være en såpass ny bil. Bare en liten opplysning. Har selv hatt en slik. Aldi mer! :P

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke annbefalle deg i å kjøpe en A4 med 2.0 Bensin motor. Se om du heller finner et annet motorvalg

Grunnen til det er fordi 2.0literen bruker en del olje. kan hvertfall gjøre det. Det erfarte jeg på min. Ny bil var ikke så stas når man måte fylle olje og peile bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A4 med 2.0 er en bil som går greit, men vil egentlgi annbefalle deg en annen motortype. Siden 2.0 er en motor som er kjent for å bruke mer olje en du trur. De bruker ikke kjempe masse, men mye til å være en såpass ny bil. Bare en liten opplysning. Har selv hatt en slik. Aldi mer! :P

Er sant at en 2.0 bruker en del olje. Tror jeg faktisk må fylle på hver 8-10000km.. Men jeg personlig synes ikke dette er noe sånt kjempe problem.

Utrolig fin bil, hadde jeg hatt litt mere penger så skulle jeg virkelig vurdert bilen din!

Nydelig bevart og felgene var WOW =)

Hvor store er de felgene og hva betalte du for de?

Du kan kanskje svare på hvis en Audi A6 har gått 190 000 km om det er mye og hvor langt pleier de å gå?

Har funnet en A6 til 105 000.- som jeg skal prøvekjøre idag.

ja, nei penger er jo allitd ett problem, men banken har nok penger vettu;) ER 19" som er på bilen min, betalt 15990 for de i april. Har ikke så mye peiling på hvor langt de kan gå, men jeg hadde vært litt i stuss med å kjøpe en bil som er gått 190k men kommer jo an på hvor godt den er holdt, og om det er en diesel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke annbefalle deg i å kjøpe en A4 med 2.0 Bensin motor. Se om du heller finner et annet motorvalg

Grunnen til det er fordi 2.0literen bruker en del olje. kan hvertfall gjøre det. Det erfarte jeg på min. Ny bil var ikke så stas når man måte fylle olje og peile bensin.

Regner med du mener peile olje;) Men hvorfor peile? får jo opp i displayet når det er på tide å gjøre det, og det kommer jo opp før den er under minimumsgrensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mener peile olje;) Men hvorfor peile? får jo opp i displayet når det er på tide å gjøre det, og det kommer jo opp før den er under minimumsgrensen...

Det var nok bare et forsøk på å være litt morsom. Fylle olje og peile bensin... meeen.

Hadde min på oljeforbrukstest. Den brukte en del. husker ikke akkuratt tallene i hodet nå. men den brukte mer en den gamle sierraen jeg hadde for en stund siden. Ellers er a4 en knall god bil. hadde det ikke vært for at jeg hadde 2.0literen så hadde jeg hatt den bilen fortsatt trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link, var jeg å prøvekjørte idag og må si at den gikk veldig fint, eller vet jo ikke helt hvordan en automatgir skal fungere (første gangen jeg har kjørt det) men jeg var fornøyd. Men eneste er vel hvor langt den har kjørt som er vel den eneste hinderen min. Er en bensin og ikke en diesel.

Men vurdere å ta kontakt med forhandlere i Oslo og høre litt om den, tror ikke det er så veldig stort problem at den kanskje bruker litt mye olje. Har en A4 1.6 nå og kan ikke si at jeg har fylt på olje så ofte på den men som sagt jeg tror ikke det vil være et stort problem.

Vil helst ha den i Oslo så er et dilemma på hva jeg skal gjøre men får vel ta noen tlf på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider