Road Reaper Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Litt ut av temaet men: den skylinen autofil testet, var ikke den nordifra en eller annen plass. (mine kunnskaper om norge nord for bergen er svake:P) Siter * 98 Aprilia rs 125 Lite orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Det var bjørnstad bil sin, og de holder vel til i Trondheim hvis jeg ikke er helt på jordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 i stede for å spekulere her, kan ikke alle dere oppe i Troms dra ut å ta bilde av bilen?? så vet vi hva vi snakker om.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Håkon A i stede for å spekulere her, kan ikke alle dere oppe i Troms dra ut å ta bilde av bilen?? så vet vi hva vi snakker om.... Og i mellomtiden så fikser du det slik at det går an å legge ut bilder av den da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 hmm.. får kanskje ta den fete militær mben min en tur å lete etter skylinen da... tromsø er jo ikke en så forbanna stor by Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Nox hmm.. får kanskje ta den fete militær mben min en tur å lete etter skylinen da... tromsø er jo ikke en så forbanna stor by Hva med å sette i gang en dør-til-dør aksjon? "Hei. Jeg kommer fra Bilforumet. Har du sett en mørk blå nissan skyline r33 her i området i det siste?" :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Bjørnstad-bil Skylinen er IKKE i Tromsø. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Åssen vet alle at det er R33?? Siden det var to stk. R34 til salgs på AutoDB for litt siden, og det stod SOLGT på den ene, så kan det jo være den.... Er jo lov å håpe! :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Det er nok ikke den..... -sier han som averterte den. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Okey, vet du om den havna i Norge da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Den gjorde ikke det. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Greit nok at Skyline er sjelden i Norge, men for de som er intressert i en så er det hauger av dem i England, og mange til under 100 000kr. Det er bare en ca 6 timers fergetur fra Stavanger til Newcastle. Engelsk side med haugevis av Skylines tilsalgs: http://skylineowners.com/forums/forumdisplay.php?forumid=57 Hadde jeg vært skyline entusiast så hadde jeg tatt turen over med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 det kan da ikke være så forbanna vanskelig for de som bor i tromsø å få knipsa et bilde av den bilen!!!eller??? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 jeg lover jeg skal ta bilde av bilen hvis jeg kommer over den Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Skal også ta bilde av den hvis jeg ser den. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg