MD90Tech Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Tok en skikkelig runde på min kjære Passat i går.. ..jobben tok meg ca. 7 timer og jeg benyttet: - Statoil selvask med etterfølgende Autoglym Water Blade for å få den tørr. - Autoglym Super Resin Polish - Autoglym Bumper Care - Autoglym Fast Glass Bilen er polert for hånd hele veien - ikke noe maskin her i gården (foreløpig.. ;) ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Ble veldig skarp og fin finish der ja! AG SRP er vel en av de beste fillerne på markedet. Flott at du tar deg tid til å vaske inni dørene, ikke mange som gjør det :) Tror kanskje du blir skuffa når produktet begynner å slites vekk fra lakken.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Bilen såg fin ut den! Men du bør vel ha på ein voks og! (er ikkje beskyttelse på polishen) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Takk for positiv tilbakemelding! :) Synes det er viktig å ta inne i dører etc, blir når bilen er strøken på utsiden kan man ikke drepe inntrykket med en gang noen setter seg inn i bilen.. Har lurt på å legge på ett lag med voks også, noen som har noe tips og evt. link til ett sted hvor jeg kan få kjøpt det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 burde teste ut autoglym sin nye High Definition wax. har brukt den på bilen min. riktig nok er den litt dyr, den er drøy. anbefales Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 http://www.scandicshine.no/ Her finner du alt du trenger, kan anbefale de på det sterkeste! kan anbefale Chemical Guys 5050 Limited Series Concourse Paste Wax er en drøm å jobbe med, og får ett syyykt resultat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Meget bra resultet. Av voks vil jeg annbefalle Swisswax Concorso på det sterkeste! Knall god voks som er _drøy_ i bruk og gir et voldsomt resultat. Fåes kjøpt på http://www.scandicshine.no Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Anbefaler scandicshine på det sterkeste ja :) Sender fort og har bare kvalitetsvarer i butikken. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg